Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MMA - vind et par handsker

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 16:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg har lavet en ny Facebook-side som reklame for Bokseudstyr.dk's nye sortiment i MMA-udstyr.

For at få de "Likes" der skal til for at kunne ændre til kort url, laver jeg en lille lodtrækning:

Klik på "Synes godt om" her: https://www.facebook.com/pages/MMA-udstyr/268838506529091?ref=tn_tnmn
... og vind et par handsker som dem på billedet herunder (uden den grønne etiket).

 

 

Er du ikke interesseret i at vinde, men blot vil hjælpe med at nå de 25-30 likes der skal til, så skriv det venligst her i tråden så de der gerne vil vinde har større chancer :-)

Ha' en fortsat god søndag.

Mvh. Bokseudstyr

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 16:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har du et like fra mig.

Kunne være fedt at vinde de handsker :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 16:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Dino:

Så har du et like fra mig.

Tak for det. Du er med i lodtrækningen :-)

Mvh. Bokseudstyr

Fra Fredensborg
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

så er der liket :)

kunne også godt tænke mig og vinde de par hansker

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Websjop Mærket:
Er du ikke interesseret i at vinde, men blot vil hjælpe med at nå de 25-30 likes der skal til, så skriv det venligst her i tråden så de der gerne vil vinde har større chancer :-)

Nej, det vil få tråden til at ligne alle de andre "Synes Om", "Facebook like" og "Se min profil" tråde, som ikke er velkomne i debatten.

Tråden er låst, så den ikke udvikler sig i retning af en "Synes om" tråd, men det skal naturligvis ikke forhindre Aminos brugere i at benytte tilbuddet fra trådstarter.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)