Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg går og overvejer, at starte en webshop. Men hvad skal helt konkret gøre, hvis jeg skal have startet den op?
Håber i kan hjælpe mig! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad jeg ville gøre

få lavet en plan hvad jeg ville have i den

få lavet et budget hvad jeg råd til lige nu

få lavet en shop i et cms system prestashop er godt blandt andet

få et cvr nummer

dankort på siden

skrive løs på siden forbedre den i en evighed

få markedsført siden på google,   facebook og google plus med mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Finde ud af, hvad du vil sælge. Og ikke mindst,  hvordan du vil differencere dig fra de mange andre 100 webshops, der starter op hver dag, fordi man lige tror, at man kan score nogle hurtige penge om aftenen efter at børnene er lagt i seng.

Tilmeldt 15. Mar 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Skriv til distributører og få nogen aftaler

2. Få et CVR nr

3. Få en bankkonto

4. vælg nogen til at lave din webshop

5. Vælg betalingsmetode (PBS, PayPal etc)

6. Gå online. (Vigtigt er det her, at du ikke tror du er færdig. Her kommer markedsføring, SEO og konverteringsoptimering ind. Dette punkt er nok groft sagt 70% arbejdet)

Jeg ved ikke hvor langt du er med koncept/forretningsplan, men det kræver selvfølgelig også en masse arbejde.

Konge Links udarbejder din linkbuilding strategi, og opretter de links der giver dine konkurrenter baghjul på Google. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Gratisrabat.dk Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare et lille tip.. Det er en god idé at vente med at opsætte kortbetaling til du har trafik/kunder nok til at dække de store udgifter i forbindelse med dette. Start ud med bankoverførsel, med mindre du selvfølgelig har kapital nok til at dække sådanne udgifter fra start.

Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det var da et ringe råd.

Dankort betaling er for det første mere seriøst end bankoverførelse. Derudover er det hurtigere og nemmere for kunden og sidst men ikke mindst er der større chance for at sælge noget hvis man modtager dankort/kreditkort betalinger.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 19. Mar 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KBT.

jeg er en hjemmeside Developer. (Webintegrator Fra Roskilde Tekniske Skole).

og er stadigvæk under uddannelse.

men efter erfarringer så ville jeg give disse råd:

1. start firma op med cvr og alt det der nu høre med.

2. find ud af dit budget, hvad du må bruge og hvad/hvordan du spare på alt.

3. find en som kan lave din hjemmeside. (1,mig.2,en over nettet eller privat.3,nogle firmaer som er meget dyre i drift.)

4. når hjemmesiden er lavet og oppe at køre. så går det hele som planlagt og du er på banen og skal nu bare igang med at sælge stuff så du kan nå at hjemtjene penge til tag over dit hoved og bræder til dine føder ;).

Håber det hjalp.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Sara Schousen:

Bare et lille tip.. Det er en god idé at vente med at opsætte kortbetaling til du har trafik/kunder nok til at dække de store udgifter i forbindelse med dette. Start ud med bankoverførsel, med mindre du selvfølgelig har kapital nok til at dække sådanne udgifter fra start.

 

der er forskel altid så vis satser hårdt seo adwords bedste dankort vis satser lavt seo adwords bedste at vente da dette dankort koster kroner , så i alt er det hvor meget du satser om det er bedste at starte med dankort på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

*JB*:

Det var da et ringe råd.

Dankort betaling er for det første mere seriøst end bankoverførelse. Derudover er det hurtigere og nemmere for kunden og sidst men ikke mindst er der større chance for at sælge noget hvis man modtager dankort/kreditkort betalinger.

 

der er altid forskel hvad du satser men jeg giver dig lige plus stjerner da ingen gav en forklaring hvorfor , det gør jeg altid , når jeg mener noget ellers forstår jeg ikke karakter , derved ej mig der gav dig minus stjerne, undskyld jeg har ikke flere plus stjerner lige nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

KBT:
Jeg går og overvejer, at starte en webshop. Men hvad skal helt konkret gøre, hvis jeg skal have startet den op?
Håber i kan hjælpe mig! 

Du skal helt klart blive skarpere og afklaret på hvad du har behov for at blive klogere på .... også når du spørger! 

Der er jo "117 ting" man skal overveje og finde ud af når man starter- så start med at finde ud af hvad du ved om at starte en webshop. list det op for dig selv, læs Amino og andre steder for gode input. 

Derefter, spørg efter input på de områder hvor du kan se der kan være brug for indspark.

For at komme ud af sporet - spørg dig selv hver dag, hvad er de 1-3 vigtigste skridt jeg kan tage idag for at komme videre. Gør mindst en af dem!

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)