Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt feedback på webshop - makeup og smykker til piger

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 17. Aug 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian:
Jeg tilslutter mig den holdning at e-mærket er alt for dyrt for en nystartet webshop af denne type. Endvidere synes jeg ikke argumentationen med øget konvertering er relevant. Det er mere relevant hvilke service ydelser organisationen bag e-mærket helt konkret kan bidrage med set i forhold til et årligt indhug i bundlinien på 4.800 kr for en nystartet virksomhed. Et hurtigt kig på e-mærkets hjemmeside giver et klart billede af en organisation hvor medlemmerne er mere til for organisationen end omvendt.

Hej Kristian,

Det er vel den samlede værdi, man får som kunde, der er relevant. Øget konvertering er en naturlig del af den værdi.

Jeg hører meget gerne, hvordan du kan lave den konklusion, at medlemmerne er til for os og ikke omvendt ved at kigge hurtigt på vores hjemmeside. Det hører ikke hjemme i denne tråd, men send meget gerne en e-mail til jah@emarket.dk

Vi lytter meget gerne til kritik og vil gerne forbedre os, men kritikken er nødt til at være konkret og begrundet, hvilket dit postulat ikke er. I praksis har vi rigtig mange medlemmer, der ikke oplever det sådan, som du konkluderer, vil jeg nøjes med at konstatere. Når det så er sagt, er vores hjemmeside langt fra optimal og vi har allerede ændret lidt og vil med tiden ændre mere. Så meget vil jeg gerne give dig ret i.

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)