Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

På bar bund...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Marstal
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.... søger lidt oplysninger/feedback... et eller andet :

Kort sagt, jeg bor et "isoleret" sted hvor det kun er muligt at købe børnetøj i den lokale brugs... Går derfor ganske kraftigt og overvejer at åbne en børnetøjsbutik selv. Indtil videre er jeg nået frem til at det mest fornuftige ville være at satse på "billige" tøjmærker og et enkelt eller 2 dyrere...?

Jeg havde tænkt mig at skrive ned hvilke tøjmærker jeg kunne tænke mig og så kontakte dem og høre af om de har et minimums antal man skal købe hjem osv?

Hvor mange mærker ville være fornuftigt?

Uhhh jeg har bare så god en fornemmelse af at markedet er her, men vil så gerne have gjort mit forarbejde ordentligt... Det skal lige siges at det hele kun er på tegnebrædtet endnu...

Fra Ejby
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Puha, det lyder som en noget svær opgave. Hvis du satser på de billige mærker, vil du aldrig kunne købe nok ind, så du kan få det billigt nok til at konkurere med Brugsen. Hvis Du satser på de dyre mærker, er der sikkert ikke nok kunder, da du bor et isoleret sted, yderområde.

Mange gode butikker lukker rundt omkring i de små samfund, da tiderne skifter, og vi er blevet vant til at kunne gå i flere butikker samme sted.

Så du skal nok tænke dig rigtig godt om, før du springer ud i det. Og lægge et budget, for at se hvor meget du egentlig skal sælge, bare for at dække de faste udgifter, samt løn.

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv tøjbutikker på Strøgniveau har det hårdt, så det ville nok ikke være smart at kaste sig ud i sådan et projekt. 

Tanken er da sød, men det er dine egne penge og hvis du bor et isoleret sted, hvor mange kunder tror du så potentielt du har? Prøv at oprette en kampagne på Facebook og vælg dit område/få stats fra Danmarks Statistik/Kommunen omkring hvor mange der bor i hvert postnummer indenfor X antal KM, og hvor mange af dem er i din målgruppe må du så kunne tjekke via FaceBook..

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Aabenraa
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Zalong Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Puha..... Det lyder som et projekt du kommer til at miste penge på.  

Kan høre du brænder for sagen, men jeg vil foreslå at du dropper ideen om en butik, og istedet finder et eller 2 mærker af børnetøj som sælges via homeparty/direct sale, og nøjes med at køre det som en bibeskæftigelse. 

Lav evt en webshop, men en fysisk butik i et "isoleret" område..... Tænk dig om!

Held og lykke.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)