Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en revisor til udlejning af privat hus

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter - Revisor:
Intetsigende indlæg fra dig efter min mening!!!

@Peter, Spørgsmålet er om trådstarter ved hvad hun skal spørge efter? Der findes revisorer som bare laver hvad de bliver spurgt om. Måske har trådstarter ikke selv overvejet den mulighed.

/Henrik

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Peter - Revisor:

Er der dog nogen, der ikke har det..Tonny???

Intetsigende indlæg fra dig efter min mening!!!

 

MvH

Peter

Faktisk rigtig mange Peter, og det er sørgeligt...

Kan du i en sætning forklare, hvornår den ene ordning er en fordel frem for den anden?

Iøvrigt er dit stjernekasteri rimeligt ligegyldigt, men lad nu være med at ødelægge tråden.

Tonny

 

 

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er helt sikkert mange revisorer der ikke har styr på det ene kontra det andet. Heldigvis er det nok ikke tilfældet blandt de revisorer der er heinde! Men de findes altså..

Inden det kommer så langt er det jo også lige en god ide at se lidt på klientens behov og forventninger. Er der f.eks. tale om et landhus med en forventet udlejningsindtægt på 1200/md. er det nok ikke nødvendigt at rulle den store rådgivningsmaskine ud. Salæret spiser rimelig hurtigt besparelsen ved de forskellige skattemæssige konstruktioner.

Når det så er sagt så er jeg da overbevist om at enhver af de revisorer der allerede har budt ind på opgaven vil kunne løse denne uden de store problemer og til en fornuftig pris.

Har du haft en rådgiver inde over udlejningsaftalen? Jeg udlejer selv mit hus på FRB og jeg må indrømme at det at udleje sin privatbolig (som jeg nok aldrig kommer til at bruge igen) er en lidt speciel fornemmelse. Samtidig har det vist sig at være endog særdeles problematisk, og jeg kan ikke understrege nok hvor vigtigt det er at lejeaftalen er 100 % i orden!

Held og lykke med udlejningen. '

/Banditten

 

Fra Hedehusene
Tilmeldt 21. May 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for mange fine svar :)

Desværre er lejekontrakten allerede underskrevet, uden proff hjælp til udfærdigelse - det må vi leve med og håbe det ikke giver for mange problemer på den front :)

Jeg kan se at jeg ikke slipper for mindre end et par tusinde + moms, og så må det jo være det der er prisen :) 

Hav en dejlig dag :)

- Rikke

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja..Tonny, sådan er der jo så meget.

Der er også revisorer, der på deres homepage har vejrudsigter mv., som for mig virker fuldstændig

latterlig og useriøs.

 

MvH

Peter

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Tja..Tonny, sådan er der jo så meget.

Der er også revisorer, der på deres homepage har vejrudsigter mv., som for mig virker fuldstændig

latterlig og useriøs.

 

MvH

Peter

Du har dine holdninger og jeg har mine - I øjeblikket er vi så ikke enige.

Iøvrigt er dine holdninger rimelig ligegyldige, især når man på sin hjemmeside skriver revision og rent faktisk ikke kan foretage revision...., men det er jo kun en detalje...

Opfordring til dig Peter - Skal vi ikke stoppe her, så vi begge kan komme videre med noget fornuftigt?

Tonny

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du læser ikke korrekt Tonny..der står vi har samarbejde med STATSAUT. REVISOR!

Og han kommer ikke i det offentliges søgelys..ved at stifte selskaber på "luft"!

Slut herfra.

 

Peter 

Tilmeldt 23. Jun 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Jeg skal give dig et rigtigt godt råd om det imorgen kl 12 oo

Mvh.

Per Bomin

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må da have misstet noget her, jeg mener da ikke Rikke spurgte til hverken revision, vejrudsigt eller selskaber stiftet på varm luft Cool

Nuvel, er glad for at du fik kontakt til en revisor der kan håndtere opgaven til en rimelig pris.

/Banditten

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)