Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger (stadig) skarpe webudviklere med mod på at arbejde i en vækstvirksomhed!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi søger hhv. en dedikeret udvikler til system og back-end i PHP, samt en mere front-end orrienteret webudvikler, dog også med open-source erfaring. Se mere på http://signifly.com/job, og skriv gerne for mere info.
Vi er en ung, frisk virksomhed med masser spændende kunder og opgaver. Vi er i vækst, og har derfor brug for endnu flere hænder (og især hoveder) til at hjælpe os med at få løst alle opgaverne. Vi gør alt hvad vi kan for at skabe et fedt sted at arbejde, ved siden af studierne eller som supplement til en freelance-tjans - vi håber at du kender nogen, eller selv vil være med til at gøre det endnu federe. Vi er pt. 10 mand med lokaler i indre by, og vi hygger os gevaldigt!
Jeg håber vireklig at nogle af jer har mulighed for at hjælpe, om ikke andet så ved at give nogle gode råd til hvor vi ellers skal søge henne. På forhånd tusind tak for jeres tid og hjælp!

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Sæt et opslag op ude på ITU, der er massere dygtige programmere mv :)

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Jørgensen:

Sæt et opslag op ude på ITU, der er massere dygtige programmere mv :)

Hej Rasmus,

Tak for tippet! Vi har faktisk allerede hængt plakatter op på netop ITU, og har planer om også at nå forbi DIKU og DTU i løbet af ugen. Der er helt sikkert masser dygtige programmører på ITU, men desværre er der også rigtig mange af dem som allerede er ansat i spændende jobs rundt omkring.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kunne i øvrigt godt bruge noget feedback på plakaten - vi har ikke prøvet at lave sådan noget før.

http://bit.ly/GKPtkT

Har i nogle inputs til hvordan man kunne få endnu bedre konvertering på sådan én?

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)