Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forlader store webshops Amino?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
og havde forskellige navne, når han svarede på sine egne spørgsmål Zip it!

Yes

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
...og havde forskellige navne, når han svarede på sine egne spørgsmål Zip it!

Men så kom der moderatorer til ;-)

God fredag til alle - ses vi mon i morgen til iværksættermesse i Køge?
/Brian 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

GrossistenX:

Jeg har læst en masse interessante indlægs her om webshops.Jeg har lagt mærke til "nogle" webshop har været rigtige aktive herinde, men med tiden og med successen har de næsten "forladt" Amino.Jeg tænker på tre webshops:

Min-mave.dk
jakodan.dk
houseofkids.dk

Sælger man B2C, så er Amino ik et særligt godt forum, hvis man tager tiden i forhold til fortjenesten... 

Og det er vel kun jakodan, som sælger B2B af ovenstående, hvorfor det også er de eneste, som får noget direkte ud af, at være aktiv herinde...

Så det er vel meget naturligt. Der er mange gode debattører, som har forladt Amino i tidens løb, og det er deres valg...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Hr. Buch:
som jeg huskerfra begyndelsen, hvor han var med i ALLE tårde.

...og havde forskellige navne, når han svarede på sine egne spørgsmål Zip it!

Den branche jeg arbejder i lige for tiden - der er det ekstremt udbredt at oprette fake annoncer og derved har et firma som mit der holder fast i ærligheden, det megget svært da vores fremgang er tilsvarende lav, netop fordi vi ikke fusker, hvis den nævnte påstand er korrekt (hvilket jeg ikke har nogen meninge omkring) så er det vel kun gjort for at få gang i dabatten og fange flere bruger så vi dag kan høste frugten af det arbejde Hr. T. har udført.

Venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello René,

Antallet er nye tråde hver dag er i sådan en grad, at ingen kan være med i alle tråde, men naturligvis var det nemmere i begyndelsen.

Hilsen, Robert

Hr. Buch:

J. Deleuran:
Det ville da også være et mærkeligt signal, hvis indehaverne af et forum ikke selv var tilstede og brugte det..

 

Nej det ville det ikke, da Amino i dag er blevet voksen og kankalre sigselv uden Hr. M.T. hele tiden våge over Amino, så derfopr er det kunnaturligt at Martin ikke skrive så meget mere herinde, som jeg huskerfra begyndelsen, hvor han var med i ALLE tårde.

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Robert

Vi er jo så heldige at rigtig mange bruger har fundet vejen ind på Amino i dag.

Det er de første to år jeg hentyder til, der var Martin med over alt og sikken en kæmpe indsats han har lavet totalt set, for alle os der går med en lille drøm om vores helt eget og forhåbentlige succesrige firma i en god vækst.

Jeg personligt kan godt forstå baggrunden for at have flere profiler i sit eget debat forum, for at holde gnisten oppe hos de første bruger, der hen af vejen trækker flere og flere til, men der er stadigvæk grupper i befolkningen, som intet kendskab har til Aminos store univers med råd vejledning, og af og til et velfortjent spark i røven, for at komme ud af kassetænkningen og få skab noget nyt og unikt.

Den gruppe jeg hentyder til er vores rigtig mange dygtige og arbejdsomme gæstearbejder, indvandre, nydansker og andet godt folk der ikke har vores traditioner for at bryde vores normale netværk og søge nye muligheder eks. her på Amino, hvor jeg personligt har fået rigtig mange gode råd. Støtte i tvivlen, en hjælpende hånd, gode tilbud og ikke mindst en fantastissk partner tilmit firma.

Venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

GrossistenX:

Jeg har læst en masse interessante indlægs her om webshops.Jeg har lagt mærke til "nogle" webshop har været rigtige aktive herinde, men med tiden og med successen har de næsten "forladt" Amino.Jeg tænker på tre webshops:

Min-mave.dk
jakodan.dk
houseofkids.dk

Så sidder man her og bliver helt stolt af at blive kaldt for "en af de store webshops" Smile

Jeg læser faktisk mange indlæg her, men det er nok rigtigt, at jeg ikke svarer på så mange som tidligere og derfor ikke er så synlig.
Der er mange grunde til det - Hovedårsagen er nok, at jeg altid har brugt amino, når jeg har fri, som nu fredag aften - og det sidste årstid har jeg ikke haft så meget fritid - Længere arbejdsdage, vi er lige flyttet i et ældre hus vi har renoveret på osv.
Mange gange når jeg kommer på amino, har jeg enten kun tid til lige at skimme om der står noget spændende -og ofte får jeg først læst tråden, når der er 10 andre der har svaret, og så vil jeg ikke skrive, hvis jeg ikke synes, jeg kan tilføje noget nyt.

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

J. Deleuran:
Man kan jo også nævne Schneidereit, Redweb og DeMib, som aktører som tidligere var store bidragsydere, der ikke længere bruger tid på at sende indlæg ind

Det svinger lidt op og ned :-). Det er lige hvad man har tid, lyst og mulighed for.

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære allesammen

Jeg har ikke forladt Amino, jeg er lige her, jeg har bare i en længere periode dedikeret mine timer i døgnet til familien og arbejdet. 

For mig er det lysten der driver værket og det sidste lange stykke tid har jeg ikke haft brug for at "komme af med noget" som jeg f.eks. havde meget i starten. 

Mit iværksætterliv er som dengang mindst lige så spændende og det er fantastisk at se sine ideer blive lanceret og se brugerne tage godt imod vores sjove, skøre og iderige indfald.

Jeg følger med på sidelinjen og har sat en alert i gang så jeg ikke går glip af spændende indlæg som blvier skrevet her på Amino eller rundt omkring på nettet.

Måske vender jeg på et tidspunkt aktivt tilbage til Amino med nogle af de ideer jeg har i hovedet, men indtil da står jeg lidt ude på sidelinjen og holder snuden i sporet med det hjertebarn jeg lancerede tilbage i 2001.

Fra Klagshamn (Malmö)
Tilmeldt 14. Jul 10
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også brugt Amino meget ifm opstart og videreudvikling af vores webside selvom vi er et svensk firma. Men nu er vi igang med at få skræddersyet en ny webshop med henblik på internationalisering + en masse nye funktioner.
Børnetøjsmarkedet er utrolig konkurrencepræget og derfor er man nød til at værre 110% på, hvis man vil overleve og blive en af de markante spillere på markedet.

Jeg har ganske enkelt ikke tid til at være aktiv på Amino, Facebook, Twitter mv. og har heller ikke brug for at opsøge så meget information omkring Ecommerce, da jeg ved det meste og leverandørerne i højere grad opsøger osSmile

Så jeg forstår godt hvorfor Martin Thorborg er stolt og med et glimt i øjet kan man sige at der findes "3 faser Amino aktivitet" i en virksomheds levetid:

1: Opstartsfasen hvor man ihærdigt søger information = meget aktiv på Amino
2: Nu kører det og man har mega travlt med at udvikle butikken = mindre aktiv på Amino
3: Det kører SUPER og man har ansat en direktør som kører firmaet = og dermed har man massere tid til Amino og personlig profileringBig Smile

Amino er super og jeg har fået så meget inspiration på forumet at det lykkedes os at vinde titlen som Årets bedste webshop i Sverige indenfor børnetøj på en ScanNet webshop 1 løsningSmile
(Vi fik en messestand i Stockholm + gratis reklame til en samlet værdi af 80.000sek)

Hr. Thorborg skulle måske overveje at lave et "Senior Amino" som måske var lidt mere netværksbaseret og branchespecifikt.....

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)