Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

10 % rabat på køb hos Sodavands Kompagniet

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. Mar 07
Indlæg ialt: 70
Fra  Sodavands Kompagniet Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle Amino´er

Jeg har lavet et godt tilbud til jer, der primært har virksomhed her i Storkøbenhavn og Nordsjælland!
På jeres første ordre af sodavand, kildevand m.m. giver jeg 10 % rabat.
Leveringen er gratis så længe I minimum køber 10 kasser. Ellers koster leveringen 175,- kr.

Ønsker i kildevand med jeres eget logo kan jeg også være behjælpelig med det.

Kontakt mig på 30 70 90 37.
God weekend.

Mvh. Anders

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke noget kritik af din side eller dit tilbud.

Men hvordan kan det være, at det koster 100kr for en kasse Frem cola 0,25cl hos dig, når den koster 40kr hos Spar? (incl moms. ex pant)

Levering kan Spar for det meste også klare, oftest også gratis hvis man køber 10+ ks

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

silversand:

Ikke noget kritik af din side eller dit tilbud.

Men hvordan kan det være, at det koster 100kr for en kasse Frem cola 0,25cl hos dig, når den koster 40kr hos Spar? (incl moms. ex pant)

Levering kan Spar for det meste også klare, oftest også gratis hvis man køber 10+ ks

Nu plejer jeg at holde mig fra at kommentere andre folks tilbud, men det går mig på at der på siden står at de er konkurrencedygtige på prisen, og ofte billigere. Når priserne ikke er billigere end f.eks. Metros normale pris, og eftersom han handler med erhvervskunder må vi gå udfra at metro er en konkurrent

Tilmeldt 22. May 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nydelig side, men det er godt nok nogle heftige priser:-( også selv med 10% rabat. Men held og lykke med det

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 07
Indlæg ialt: 70
Fra  Sodavands Kompagniet Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu var det bare et tilbud for de Amino´er som havde et behov for levering af sodavand.
Tilbuddet og min service henvender sig ikke til de mindste virksomheder.

Kender ikke til Spar´s priser, men lyder billigt det andet, da det er under min indkøbspris :-)

Metro er ikke nogen direkte konkurrent, selvom I måske synes anderledes.
Mine priser er konkurrence-dygtige i forhold virksomheder som laver det samme som mig.
Men selvfølgelig kan man købe varerne billigere i Metro, eller i Føtex/kvickly m.m.(Især når de har tilbud).

Min virksomhed handler mindst lige så meget om service, fremfor selve varen og prisen.
Det skal være nemt og så problemfrit som muligt.
En virksomhed kan købe varerne billigere i f.eks. Metro, men omvendt skal de selv hente dem!
Tænk på den tid det tager at samle 10 tomme kasser, læsse dem i bagagerummet på en passende størrelse bil, ned til Metro eller lign. Af med de tomme, finde de nye kasser, betale, læse og køre tilbage til virksomheden.
Det kan da hurtig tage lidt tid, hvis forretningen ikke ligger lige ved siden af.

Beklager hvis tilbuddet ikke var så interessantSmile

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Undskyld men hvad er der af service, det jo ikke en ny bil man skal købe men sodavand.

Hvorfor henvender du dig ikke til mindre virksomheder? Er det fordi de ikke vil betale overpris for dine sodavand. Det vist en ommer :-)


Mvh
Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person
Hvis Anders kan drive en god virksomhed på salg af vand, så lad ham da for f...... Tage de priser han ønsker.

Det her er en salgstråd, han har ikke bedt om feedback på hans priser.

For mig virker det mere som nogle små iværksættere der har voldsomt ondt bagi.
Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de 10% Anders, det er ikke lige for mig men mon ikke du kan finde en kunde eller to, der gerne vil spare indkøbet.

-

Peter

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Boysen du har ret, sorry Anders. Normalt vil jeg ikke kommentere en tråd med et tilbud. Kom bare til at rive med med i slænget.

Undskyld herfra og skål i cola :-)

Mvh
Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Randers
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Købmanden på Boulevarden Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders.

Rigtig flot og overskuelig hjemmeside du har.

Jeg bringer selv øl og sodavand ud i Aalborg midtby. Jeg henvender mig til små firmaer som f.eks. revisorer, banker, arkitekter og andre kontorfolk. Altså der hvor man ikke lige har én til at sende i Metro eller Bilka for at handle billige sodavand. Tit er der jo kun en piccoline sådan et sted og jeg tror absolut ikke at det står i hendes jobbeskrivelse, at hun lige skal slæbe 2-10 kasser sodavand op på 3. sal.

For det er jo det vi gør ( du og jeg). Vi gør sådan, at folk slipper for bøvlet med at slæbe op og ned af trapperne, vi sætter på plads i skabet og tager de tomme flasker med (også de ølflasker der ikke er købt hos os og de vinflasker de har købt hos vinhandleren til sidste firmafest). Udover de giver vi også gode betalingsbetingelser, sådan at firmaet ikke skal have penge op af lommen som de skal når de handler i Bilka.

Med hensyn til dine priser synes jeg ikke, at de er afskrækkende. Det folk ikke tænker på at vi ikke køber varer ind i pallevis eller får flere lastvognstræk leveret af gangen. Folk ser, at Bilka reklamerer med Coca cola til 59.95 og så kan de ikke forstå at vi skal have 100 kr. mere for den samme vare. Min indkøbspris hos Carlsberg ligger på ca. 130 kr. for en kasse Coca cola. Så kan jeg altså ikke sælge den for under 100 kr. Det giver jo sig selv. En gang gav de rabat hvis man købte 10 kasser, men det gør de ikke mere. Nu skal jeg op og købe en palle - så kan jeg få en lille smule rabat (meget lille smule)

Jeg har da haft nogle kunder der er stået helt af i telefonen når de får at vide hvad en kasse sodavnad koster hos mig. Men nogle kunder sætter pris på at det er billigt og andre kunder sætter pris på at de selv slipper for bøvlet. Sådan er det . Man kan ikke gøre alle tilfreds. Jeg skal også aflønne én til at stå i butikken, mens jeg selv kører ud med varer og min bil skal også have dielsel og eftersyn en gang i mellem.

Og til jer der synes at priserne er for høje: Regn lige ud hvad piccolinen skal have i løn i de par timer hun skal bruge for at køre i Metro for at købe ind. Og husk at kompensere for dielsel og slitage på hendes bil. Med mindre at du selvfølgelig stiller en bil til rådighed for hende. Og køb i samme åndedrag et 10-turs kort til kiropraktoren, for du skal nok beregne at der bliver nogle skavanker med ryggen når hun er færdig med at slæbe op af trapperne.

God vind fremover Anders. Jeg er sikker på at der også i fremtiden er plads til firmaer som os der er dyrere, men som leverer en formidabel service.

Venlig hilsen

Anette

Viljen til at ville skaber evnen til at kunne

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)