Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 41
Fra  Podworld.dk Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Feedback på vores hjemmeside.

Vi er ved at ligge sidste hånd på vores site, www.podworld.dk hvor vi vil lave et sted hvor vi kan samle et udvalg af Podcast - både Video og Audio der findes indenfor Iværksætteri, Business, Videnskab, Teknologi samt undervisning, webinar og e-learning på dansk og engelsk.

Herudover er tanken at kunne bruge siden til at formidle viden gennem Webinar, e-learing, instruktions- og undervisningsvideoer indenfor de ovenfor nævnte områder.

Vi har fået aftaler med flere gode og spændende indholdsleverandører, men søger stadig efter flere.

Skulle i lave lyst til at gå ind og se hvad vi er ved at lave og give lidt feedback på det, eventuelt med ting som i syntes der mangler og som i gerne ville have med hvis i får lyst til at bruge siden.

Det bedste hilsner fra holdet bag Podworld

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Podworld

Jeg får desværre ingen fornemmelse om hvad jeres side omhandler, så hvor er title henne? Hvor er der noget info tekst?

Så i har en del at gå i gang med: http://e-sorensen.dk/brug-af-meta-tags/

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 41
Fra  Podworld.dk Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Podworld:

Her kan du læse lidt om hvad vi http://podworld.dk/hvem-er-vi/

Men er bestemt ikke i mål med tekster, SEO mm.

Der bliver hentydet til at jeres forside skal fortælle mere om hvad i laver. 

Billederne der kører på siden er meget uskarpe, det giver et uproffesionelt indtryk. Der er meget langt ned til jeres footer i forhold til hvor meget indhold i har.

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

sidens opbygning den virker meget mystisk højre menu køre langt langt stykke uden indhold og så neden under højre menu stopper kommer og atter kommer lang lang stykke med tags men der er det bare igen kun en række , det gør siden meget uoverskuelig at finde rundt i.

du kan udmærket udnytte titlerne med til google der vises op til 70 tegn lav dem alle unikke med sigende titler om siden den er på 

flere artikler ekstrem korte lav dem længere eller sæt det samme med andre sider , dette skal også ses med den meget lange menu , denne undersider kommer ind på forsvinder helt dens emme om tekst når der er så mange menu valg i siden menu som der fylder ud over det hele

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 41
Fra  Podworld.dk Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for konstruktiv kritik - der er bestemt nogle ting vi skal have arbejdet på, og er stadig åben over kritik og gode ideer.

Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes godt nok at det er en flot hjemmeside, men er måske enig i at i ikke helt får formildet hvad det er i vil.

Fx. skriver i: "Endelig er vi kede af at ofte må sige nej til at komme til forskellige informationsmøder, kortere undervisningsforløb osv. som kan gavne os virksomheder eller privat. Derfor har vi også et ønske om at udbyde nogle af disse på en måde hvor man kan side foran sidde computer, smartphone, ipad eller lignende."

Betyder det at i vil tage ud at optage nogle møder og vise online, for det vil være en super idé da jeg bor ude på lars tyndskids.. og derfor ikke rigtig får deltaget i møder for iværksættere osv. jeg ellers har mulighed for.

Og hvis man kan sidde hjemme og modtage undervisning i at lave hjemmesider og andre ting, vil det da også være en god idé.

/Kenn

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 41
Fra  Podworld.dk Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for ros - men er godt klar over hængepartierne, herunder det formidlingsmæssige. Vi er ved at indhente tilbud vedr. de forskellige ting.

Det er korrekt at vi godt kunne tænke os at flere infomøder foregå online over nettet. Man får som selvstændig tilbud om at komme til foredrag og infomøder om alt lige fra SEO, opstart af virksomhed , SKAT og meget andet, og vi selv har vi været til nogle af dem, og jeg må sige at flere af dem uden problemer kunne være forgået på nettet i form af et weibinar. Webinar er super effektive, og så slipper man for at køre efter alle disse spændende foredrag og infomøder mm., som med fordel kan foregå på nettet. Navnlig når man ikke lige bor i nærheden af hvor det foregår eller hvis man har travlt. Selv har jeg begge problemer, og får så desværre ikke deltaget i så meget offline.

Og hvis man har brug for rådgivning hos advokat, revisor osv. kan dette jo også meget vel foregå over nettet. Prøv blot at se http://www.mentaline.com/da/, som ganske vist er med coach og lign.

Hvad angår det at modtage undervisning over nettet, er det også noget vi meget gerne vil formidle. Det er også noget som bliver brugt alt for lidt. I hvert fald i DK.

Vi er ved at indgå aftaler med nogle som kan give undervisning i konstruktion af hjemmesider mm., men her er vi kun lige startet med at få samarbejdspartnere.

De bedste hilsner

David

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)