Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rengøring ( Udbud, Licitationer mm )

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har startet et rengøringsfirma og mangler ekspert rådgivning indenfor branchen. Jeg har en række spørgsmålstegn, som jeg prøver at få svar på gennem Amino eller Rådgivningbureauer.

Jeg vil lære hvordan man finder de aktuelle udbud fra både private og offentlige, så man kan give en bud?

Hvordan bygges en såkaldt licitation? Og hvad indehold skal man huske at medbringe?

Er det muligt at finde en budget regnskab for rengøringsomkostningerne, så man kan ramme en mere præcis pris.

Så den helt rigtige spørsmål vil være: " Hvor finder jeg rådgivning om de ovennævnte spørsmål? til hvilket pris?"

Men hvis jeg kan få lidt hjælp her kunne det være kanon, da jeg prøver at spare min kassekredit til indkøb, når jeg finder min første kunde.

Med venlig hilsen

Turan

Fra Odense
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 16
Fra  ProLite Development Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Turan

Du kan gøre din rengøringsplanlægning og vagtplanlægning mere effektiv og simpel hvis du bruger rengøringssystemet CleanManager.

Se www.cleanmanager.dk

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt kan henttilbud.dk bruges ifbm finde nye kunder..

Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ege

Nu er dit indlæg fra marts måned, derfor vil jeg gerne høre om dine spørgsmål er relevante endnu??

Hvis ja vil jeg gerne hjælpe dig, og dele ud af mine erfaringer på området.

Du er velkommen til at sende mig en mail, helst med et tlf.nummer, på fokuspgp@gmail.com

Glæder mig til at høre fra dig.

med venlig hilsen

Petra

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)