Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny her.. hjælp :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Er helt ny her, faktisk under 24 timer, men efter at have luret lidt i diverse tråde virker det som om det er rimelige fornuftige mennesker der er her
Lige en hurtig forklaring. Jeg har været selvstændig, 2 gange faktisk, men det endte i den kedelige sag at en kammerat (længere forklaring bag) gennem mange år valgte at smutte med en stor sum penge!! hvilket resulterede i en uundgåelig gæld.. Blev så nødt til at finde et lønmodtager job for at begynde afbetaling, men lysten og troen på at få sit eget mister man jo aldrig det var det kedelige..
Jeg har nu i lang tid gået med tanken omkring nettet, der er så mange muligheder.Og gode muligheder for at starte ved siden af jobbet Godt nok har interessen for computere altid været der, men har aldrig lært at lave hjemmesider, butikker, regler, hvad kan man?-ikke? osv osv Er der nogen der evt. har nogen gode ideér til programmer, eller stedre man kan komme lidt igang? Eller er det bare bedre at betale sig fra det, det vil jeg helst ikke da det altid vil være sjovere og billigere at gøre det selv
Det var en lang smøre, håber i overlever..
Og glædelig jul, er jo så heldig at være lønmodtager så jeg skal arbejde juleaften

Mvh

/Ravo

ps håber ikke det er det forkerte sted at poste dette [:0]
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Et hurtigt klik på Google-søgefunktionen i toppen af siden afslørede følgende relevante links.

En tråd om gratis webshop-systemer

En tråd om køb af Webshop-systemer

Derudover kan jeg huske, at jeg har læst en tråd her på Amino, hvor det blev slået fast, at sådan noget med at sætte sig ned og lære at lave en webshop på en weekend altså ikke kan lade sig gøre, medmindre man har en del kendskab til serverside programmering. (Feks. PHP, ASP og mange flere.)

Derudover melder jeg mig gerne selv på banen. Jeg er indehaver af Interweb.dk, og vi regner med at kunne lancere en webshop i den nærmeste fremtid (læs: indenfor en måneds tid). Der er tale om et produkt der er "ligesom de andre" - lagerstyring (som du også selv nævner), kundeadministration, forskellige betalings- og leveringsmetoder og hvad der ellers kan blive brug for i den mindre webshop, blot til en lavere pris. Prisen er et engangsbeløb (altså ingen månedtlig ydelse som man ellers ser det ved større webshop-systemer), og du har mulighed for at have hele herligheden liggende på dit eget webhotel, hvilket vi også kan være behjælpelige med at anskaffe hvis det skulle blive nødvendigt.

Der skal selvfølgelig nok komme et indlæg i Rabat-tråden her på Amino.dk når vi går online med systemet :)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravo.

Lyder da træls med din "kammerat..." Ingen samarbejdskontrakt?
 
Jeg tror du vil få meget ud af at gå til forskellige aften kurser, såsom flash og andre kurser, hvor man kan få noget hjælp og eventuelt nogle gode kontakter hvis du skal lave din egen hjemmeside. -skal selv begynde her til februar, på grund af netop det samme. Du kan jo kigge på www.aof.dk, www.fof.dk for at finde kurser der passer til dig.
 
Held og lykke med det.
 
Kh Mette Køstner
Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Ville skam heller ikke lære det på en weekend men tænkte om der ikke fandtes nogle selv-lære programmer eller??
Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
nææ.. sådan noget er jo ikke nødvendigt når man har kendt personen i 18 år, vel? man skal jo lære på den hårde måde.
Vil da prøve at kigge på de kurser, tak
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Når du kigger på disse kurser, skal du være meget opmærksom på, hvad det er du skal lære på det kursus.

Hvis du er opsat på at lære at lave dit eget, så skal du starte ud med at lære om HTML - og det er rigtig godt at kunne meget af det grundlæggende i HTML, også senere. Når du føler, at du er rigtig dygtig til HTML, kan du så gå videre til at lære et serverside-programmeringssprog, det være sig PHP, ASP eller noget helt fjerde. Derudover bliver du også nødt til at stifte bekendtskab med brugen af databaser i forbindelse med disse programmeringssprog. Det kunne for eksempel være MS Accens eller det gratis og udmærkede alternativ MySql.

Jeg håber ikke på at skræmme dig væk med sådan en gang pladder, men det er altså meget krævende at erhverve sig tilstrækkelig viden til at lave en sikker og god webshop.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skræmmer ikke nogen..
Der var jo en grund til at jeg spurgte, men kunne jo starte med en "standard" butik/side som du selv nævner og så lave sin egen ved siden af. Men tak for hjælpen ihvertfald rart at få sat navn på de ting man skal sætte sig ind i.
Vil meget gerne lære det, derfor jeg spurgte om der findes nogen programmer man kunne sidde at "lege", prøve sig frm, med og så tage kurser ved siden af.
Tilmeldt 3. Oct 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravo

Et par tip til hvor du skal start med at lære HTMl
http://www.html.dk/tutorials/ Det her gør, at du får en god fornemmelse for hvad html er og hvis du har lyst en del om .ASP, Det tager ikke mere end et par timer og er meget pædagogisk
 
Jeg er selv ikke særlig god med en computer, men jeg har masser af ideer, jeg har søgt en del efter en sammarbejdspartner.
Det tog ca. 6 mdr og forskellige computerfolk før jeg fandt en jeg passede godt sammen med.
Der er masser af computer nørder rundt omkring i det Danske land, der gerne vil have en der kan noget med at lave kunder og omsætning.
Jeg har kontakt til et par stykker.
 
Du er mere end velkommen til at skrive/ringe til mig og fortælle lidt om dig selv, for jeg har et par ideer jeg godt kunne tænke mig at få ud i verden.
 
Kort fortalt jeg er skarp i seo, og har en masse erfaring og kontakter i internet branchen.
 
 
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)