Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sommerkjolen.dk - kritik?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Sommerkjolen Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er helt ny her på amino.dk, hvorfor har jeg ikke fundet det her sted før?

Vi startede en lille virksomhed på hobbyplan sidste år, og har egentlig

aldrig set os som iværksætter, men det er vi jo!

Jeg tager meget gerne imod kommentarer til vores side www.sommerkjolen.dk

Nogen gode idé til annoncering på fb eller hvor man kan finde noget om

"annoncering på  fb for dummies" Wink

Venlig hilsen

Thomas

https://detlillevinsalg.dk/

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen hjemmesiden ser i sig selv rigtig godt ud, dog synes jeg ikke at den sorte farve i siden ser ret "sommeragtig" ud ;)

Med hensyn til Facebook markedsføring, kan du finde en lille smule i Martin Thorborgs' "E-pusher", ellers tror jeg ikke der er andet for, end bare at Google.

Dog vil jeg til sidst anbefale dig at at sætte dig ind i juraen bag at reklamere på sociale medier, inden du kaster dig ud i det, da det godt kan være mere tricky end som så. Kan hertil anbefale Kristian Holtes' "Praktisk internetjura", den har jeg selv gode erfaringer med - og så kan den lånes ganske gratis på dit lokale bibliotek(Eller købes for 200 kr).

Held og lykke med projekter ;)

Fra Roskilde
Tilmeldt 15. Mar 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en flot butik i har jer der :)

Har ikke så meget at byde ind med..

Undrede mig dog noget over hvor kurven var henne, men den dukkede op :) smart detalje, har ikke set det før!

Betalingskort rykkes til toppen, og mangler at kunne gennemskue fragt prisen? evt. noget call to action på forsiden, med en købs knap/læg i kurven knap på forside produkterne!

Ellers Yes

Vh.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Angående "annoncering på FB for dummies"

Vil jeg anbefale at læse Thomas Bigums ekspert indlæg her på Amino, han er enormt dygtig til hvad han laver.

Dernæst kan du måske google det, jeg fandt en blog på et tidspunkt, mener det er simon mørch(?) herinde fra, der laver den.

Held og lykke, og flot side.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nem og overskuelig hjemmeside, syntes måske også den mangler lidt pang farver, nu det omhandler sommer kjoler.

Jeg skal til og starte webshop hvor jeg udlejer luksustasker og vi 2 kunne måske have interesse i at lave lidt reklame for hinanden?

Mvh. Jesper

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15002
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Under "kunderne siger" kan man se kundernes email... Det er næppe noget, som dine kunder bliver glade for, så det ville jeg få rettet ASAP! ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Sommerkjolen Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Sig til når din webshop er klar, så kigger vi på det.

Thomas

https://detlillevinsalg.dk/

Fra Herlev
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 38
Fra  BillyBest.dk Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

kun domænet var i titlen få lavet en sigende titlen til google og udnyt bedre at google viser op til 70 tegn det kan give en del klik mere .

om jeres side http://www.sommerkjolen.dk/om-sommerkjolen er meget tætskrevet husk del op enkel gange med h2 og h3 i under overskrifter det samme er , der betingelsen siden , husk lav h2 og h3 der , så er disse sider langt mere overskuelige .

giv billeder titler og tags derved er der en chance de findes i google billedet søgning.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Købmanden på Boulevarden Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Jeg synes jeres hjemmeside ser fin ud, men umiddelbart vil jeg også synes at farverne er for mørke. Mine associationer til ordet "sommerkjoler" er noget lyst og let.

Jeg prøvede at lægge en vare i kurven og fortsatte til "faktura og levering". Der bliver jeg bedt om at udfylde navn, adresse osv. Man kan også udfylde hvilken stat man bor i og man skal udfylde hvilket land man bor i. Det er ikke fordi jeg ikke tror at folk i udlandet ikke kunne finde på at bestille fra jer, men så ville jeg nok lave den mulighed at man også kunne se siden på engelsk. Nu er der vel nok nogen der så ville sige, at der også bor mange danskere uden for landets grænser og derfor er min næste tanke, om I så godt kan holde de fragtpriser (49 kr) der står på hjemmesiden, hvis I f.eks. skal sende til New Zealand?

Jeg trykker mig videre i systemet og kommer til betaling og der kan jeg se at jeg har købt en sommerkjole til 250 kr. + fragt 49 kr. i alt 299 (På det tidspunkt har I nok ikke lagt mærke til at jeg har krydset af at jeg bor i New Zealand) Smile Men så er det at jeg studser over momsbeløbet (50 kr.) Må indrømme at jeg er lidt på gyngende grund her, men er der ikke moms på fragt? Måske nogle andre aminoer kan fortælle om det er korrekt eller ej.

Og så mangler jeg nok en nemmere måde at komme ind i indkøbskurven på. Da jeg ville slette min indkøbskurv var jeg nødt til at gå tilbage til shoppen, putte en ny kjole i kurven og derefter slette begge kjoler derfra. Jeg kan ikke komme i kurven for at se hvor meget jeg har købt for og redigere køb.

Ang. størrelsesguide er det en rigtig godt ting at have på sin hjemmeside. Men da jeg kan se at flere af jeres kjoler/nederdele er i str. S-M-L-XL synes jeg at jeres størrelsesguide er lidt mangelfuld, da man kun kan se målene for str. M-L

Under menuen "om sommerkjoler" står der under et af billederne "skriv en tekst her".

Udover det synes jeg at jeres kjoler ser lækre ud, det ser ud som om at der er en god pasform i dem og jeg er helt vild med marguritterne i jeres logo. Hvis I supplerede jeres sortiment med nogle kjoler i lyse farver ville jeg være en sikker kunde Smile

Venlig hilsen

Anette

 

Viljen til at ville skaber evnen til at kunne

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)