Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Office 365?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg overvejer at benytte det nye Office 365 til mit firma, er der nogen af jer der har kendskab til brugen af dette system? Om hvad for muligheder der ligger i det og evt. begrænsninger der følger med.

Ideen er at mine samarbejdspartner benytter office 365, så de direkte kan skrive deres timer og kundeadresser ind i mit faktura system, så ledes jeg ikke skal sidde time efter time og takste deres tal ind endnu engang i regningen til kunden, det vil jo være temligt smart dette kan gøres direkte fra mine partner, så jeg kun skal overvåge systemet, det vil spare mig for vildt mange timer, som jeg så kan bruge på opsøgende salg i stedet for og der ved få min forretning til at vokse yderligger.

Kom endelig med jeres erfaringer eller meninger, måske en ide til et helt andet system der egner sig til denne form for opgave styring af rigtig mange klient kontoer.

Venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 21
Fra  Mejsner IT Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sender dig lige en PB :-)

Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Fra  Praktisk IT Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Jeg ved ikke hvilket fakturasystem du tænker på, men du skal være opmærksom på at det kan køre på SharePoint Online (det er ikke alle SharePoint-programmer der kan køre i Online-versionen).

I skal alle have en 365-konto med det samme domæne for at komme ind på samme site. Alt efter hvilke rettigheder I har brug for, kan dine samarbejdspartnere bliver oprettet som "kioskbrugere". Så kan de få adgang med en hotmail-konto.

Der findes tidsregistreringssystemer der kører på internettet og kan levere data direkte til bogføringsprogrammer. F.eks. TimeLog (koster pr. licens) Det har jeg tidligere arbejdet brugt hos en kunde der benyttede det både internt og til eksterne konsulenter. Det er let at bruge. På Amino-siden http://www.amino.dk/forums/t/36777.aspx er der beskrivelser af forskellige systemer, også freeware.

Held og lykke med tidsbesparelsen.

mvh

Birthe Lauridsen

Praktisk IT

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birthe

1.000 tak for den gode info, det er netop planen at hver bruger skal have deres eget log-on og de skal selv betale for det tihi, det er jo sparsomme tider ss

Det tyder mere og mere på det er den rette løsning jeg har i søgelyset til mit projekt.

Venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)