Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken Amino Plus fordel er den bedste? (Vind 1 års medlemsskab)

Side 6 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 30. Apr 10
Indlæg ialt: 12
Fra  MelaMedic Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Som almindelig medlem (ikke plus) har jeg haft meget glæde af især freelancer. Her har jeg fået mange tilbud på div. opgaver som jeg ikke ville få på normal vis. Jeg har sparet rigtig mange penge ved hjælp af freelancer. Jeg har også fået mange gode svar og hints ved at kigge på div. blogsAmino. Jeg håber jeg vinder 1 års medlemsskab så jeg kan se og prøve Aminos fulde potientiale. Amino er en gevinst til dansk erhvervsliv.

Fra Lemvig
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 174
Fra  Rygeshop.dk Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Jeg valgte plus medlem pga. Amino tv så er super godt og så var der jo også alle rabatter til plus medlemmer

Så det er de to ting jeg syntes er godt som plus medlem

Med Venlig Hilsen

Dansk-ejuice.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der frister mig mest ved et Amino Plus medlemsskab er helt sikkert Amino Boost, Amino Alert og som gode sidegevinster, de mange inspirerende webcasts og gode rabatter hos partnerne.

Jeg syntes i det hele taget at tonen i Amino miljøet er rigtigt godt, og jeg nyder altid at læse tweets og andre indlæg fra Aminos mange dygtige bloggere.

Jeg kunne mægtigt godt tænke mig et Plus medlemsskab, og er ret sikker på at jeg vil blive hængende bagefter også

mvh
Henrik T

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ikke rigtig styr på, hvad der er plus-fordele og hvad der bare er funktioner, men det er da skægt at kunne se, hvem der giver én stjerner (det var den eneste fordel, jeg ikke har set andre nævne i tråden).

Men helt ærligt - jeg vil bare godt være med i det gode selskab.
Amino giver mig vildt meget - her kan jeg give lidt igen. Det passer mig fint.

Hans

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor skal man næsten starte? Amino Plus indeholder så mange kvaliteter allerede, og jeg glæder mig til fremtiden, hvor der er endnu flere fordele at hente, ifølge Thorborg.

Det, som jeg benytter mig mest af, gennem mit Amino Plus-medlemskab lige nu, er:

- Amino TV

- Udvidet signatur

- Amino Plus Rabatklub

- Meget få reklamer (Gør siden mere overskuelig og hurtig)

Slutteligt:

Jeg har lært en masse gennem Amino, og jeg lærer fortsat løbende. Så det er altid rart, at betale lidt tilbage. Det er på mange måder en rigtig god forretning, at have et Amino Plus-medlemskab.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig lokker AminoTV meget, men synes også amino plus velkomstpakken lyder god.

Fra Randers
Tilmeldt 2. May 11
Indlæg ialt: 29
Fra  Bendixen Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt klart amino tv, det inspirere mig til flere ting - sidst var det navnet til mit nye design ( som bla. Består af rustfri lysestager mv. )
Amino tv sætter virkelig nogle tanker igang - så helt klart tv, men mest de lidt kortere klip du selv lave, får jeg en del ud af....så tak for det :-)

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er 13 år gammel. Er ved at spare op for at købe plus medlemskab, jeg ville gøre det kun for at se alle de videoer du laver Martin.

Dbh.
Mohammed

De bedste hilsner

Mohammed

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tobias G:
Jeg vil sige at en af grundene til at jeg ikke har opgraderet, er at i prøve at tvinge mig til at opgradere for at få fuld indlægs-tekst i opdateringsmails. I fjerner en grundlæggende forum-funktionalitet for at tjene penge, og i og med at hjemmesiden oftest er ret langsom, så dropper jeg simpelthen at gå ind og se indlæg. Det ville jeg derimod gøre hvis jeg kunne vide mig sikker på at der faktisk kom nogle relevante svar på de debatter jeg deltog i. Men jeg ved godt at det nok bringer jeres sidevisninger ned, og det er i jo ikke interesserede i. Nå, men nok om det...

" target="_blank">The art of nagging...

Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino TV lokker her :-)

Side 6 ud af 8 (80 indlæg)