Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søger kreativ ildsjæl indenfor tøj/accessories branchen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra solrød
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg søger en person der har gode ideer/kreativ og brænder for at starte noget op eller måske allerede er igang, men mangler det sidste for at kunne tage sit firma videre.

Har KUN interesse for projekter indenfor Tøj/accessories. Da det er her vi kan gøre brug af mine kompetencer.

Lidt om mig:

Jeg har egen firma indenfor brugskunst branchen, og har stor erfaring med produktion i Kina og Indien.

Derudover har jeg igennem mit firma i brugskunst branchen en aktiv kunde kreds på 2500 butikker i Europa.

Jeg kan bidrage med kapital og know how til produktion og salg, men har ikke mulighed for at være aktiv i det daglige. Men kan være med indenover salg og produktion.

Hvis interesse så skriv privat besked, med kort beskrivelse af dit projekt/firma.

mvh

Calvin

 

Tilmeldt 30. Mar 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej .

Se www.winckler-design.dk : her ses et udpluk af gift/artware.Tidligere arbejdet med produktion af dette med afsætning via distributorkontrakter. Forlod for nogle år siden konceptet og har haft fokus på industrielt design på licencbasis.Ønsker ikke selv at være produktionsvirksomhed igen,men ligger inde med mange gamle såvel som mange nye idéer/designs indenfor brugskunst/gift/artware. Kort sagt ligger der mange kreative ideer, der i det rette samarbejde rummer et stort potentiale.

v.h.

Winckler

Fra solrød
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Winckler

Har set hjemmesiden og det er ikke lige noget for mig:(

mvh

Calvin

 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Calvin,

Det lyder utrolig spændende. Er netop selv igang med overvejelser omkring at starte et helt nyt brand indenfor det område.

Har du nogle idéer til hvilken målgruppe du vil ramme? Børn, unge, voksne? :-)

Med venlig hilsen

Maria

Fra solrød
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria

Jeg er åbent for det hele bare det er noget jeg selv tror på.

Men hvis man skal udnytte mine salgskanaler er det bedst med børn eller voksne.

mvh

Calvin

Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Calvin

Det lyder jo spændende....

Jeg påtænker at starte firma op - mine stærke sider er på det kreative område - meget idérig!!!

Jeg er uddannet bl.a. som dekoratør, men har igennem flere år designet accessories især tasker. Men mangler ja en der er stærk på lige præcis det du beskriver.

Var en periode i Australien, hvor jeg solgte mine designs i et par butikker og på markeder. Har desuden boet i Grønland og har rigtig mange ideer til koncepter osv...

Kontakt mig hvis du skulle være interesseret i at høre mere.

mvh

Lisbeth gade

tlf 29848036

Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Mar 12
Indlæg ialt: 89
Fra  S Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Calvin. Jeg har længe brændt for at starte et tøj firma op, men jeg har altid manglet det sidste for at starte det op. Jeg er ung, og har massere af fede ideér til tøj. Målgruppen er drenge/fyre fra alderen 13-25 plus, minus. Så jeg kunne godt være rigtig meget interesseret :)

//Frederik

Laver logo'er, websites, banner mm. til billige penge. Send mig en PM eller en mail på fs50244@gmail.com

Fra solrød
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har  fundet et projekt at investere i. Så desværre må jeg melde pas.

 

mvh

 

Calvin

 

Tilmeldt 5. May 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Søger du stadigvæk ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)