Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan anbefale C-soft webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at finde gode webshop løsninger, og har set at C-soft.dk har en relativ billig shop...

Men jeg er ikke sikker på om det skal være den eller ej, og vil gerne have nogen plusser og minusser som måtte være ved denne løsning...... jeg har pt oprettet en demoshop....... for at lære systemet at kende men synes det er indviklet...... eller også er det bare mig der ikke er den store IT-Nørd

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med C-soft men hvis du vil høre mere om andre nemme webshops må du gerne skrive til mig så kan vi finde en løsning der passer perfekt til dig

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJ JESPER

VIL MEGET GERNE HØRE DINE IDEER

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 4
Fra  GSM-teknik Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan varmt anbefale C-soft webshop. Min hjemmside, der sælger alarmer www.gsmteknik.dk er fra c-soft, der koster under 300,- pr. måned inkl. betalingsgateway mm. Det bedste ved C-soft er den service man får, der er hurtigt, ærlig og kompetent. Jeg har nu kørt med løsningen i over et år og opgraderede fra version 1 til version 2 for 2 måneder siden, idet mine behov voksede. 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Olsen:

Jeg kan varmt anbefale C-soft webshop. Min hjemmside, der sælger alarmer www.gsmteknik.dk er fra c-soft, der koster under 300,- pr. måned inkl. betalingsgateway mm. Det bedste ved C-soft er den service man får, der er hurtigt, ærlig og kompetent. Jeg har nu kørt med løsningen i over et år og opgraderede fra version 1 til version 2 for 2 måneder siden, idet mine behov voksede. 

det var ikke særlig god reklame for c-soft du kom med der he he...

"Internet Explorer kan ikke vise websiden"

Men glæder mig til at se den når c-soft er online igen :-)

 

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 4
Fra  GSM-teknik Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden kører meget stabilt, men der har været et kort-varigt udfald på få minutter. Er online igen. 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Olsen:

Siden kører meget stabilt, men der har været et kort-varigt udfald på få minutter. Er online igen. 

Siden ser nu meget godt ud :-) men lidt træls med udfald, kan nemt koste en handel, da vi hurtigt hopper videre til næste hvis siden ikke er online, så er det lige gyldigt om det kun er få minutter :-)

 

 

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg takker kristian fra gsmteknik.dk for de pæne ord og kan da kun bekræfte at god service prioriteres.

Omkring udfaldet er det naturligvis beklageligt - for øvrigt det eneste udfald i ca. 30 måneder - at det lige sker mens du kommer forbi er dobbelt uheld..

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)