Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varer til lager

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa, jeg roder lidt med tanken om at starte en online webshop.

Hvis jeg nu tager et ekspempel, jeg vil gerne sælge tandstikker online så har jeg lige et par spørgsmål.

Hvordan for jeg skaffet tandstikker hjem, til nogle priser som er billige nok til at jeg kan sælge videre til konkurrence dygtige priser? Skal jeg tage kontakt til producenten af forskellige slags?

Og så et spørgsmål til nogle der måske allerede har en webshop, hvad skal man minumun skyde ind for at kunne få dankort betaling på sin side?




Til sidst, hvad ville i gerne købe på nettet?

Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 22-05-2007 21:02:39 Forfatter:Christoffer H. Christensen Og så et spørgsmål til nogle der måske allerede har en webshop, hvad skal man minumun skyde ind for at kunne få dankort betaling på sin side?


 

Hej,

 

Jeg skulle ikke skyde noget ind for at få dankort betaling. Det er vist meget individuelt, noget de vurdere udfra årsopgørelser, projektets art o.lign. så vidt jeg har forstået.

 

Pernille - www.lillebi.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 22-05-2007 21:02:39 Forfatter:Christoffer H. Christensen Hejsa, jeg roder lidt med tanken om at starte en online webshop.

Til sidst, hvad ville i gerne købe på nettet?

 

Tja, vil du bare starte en webshop, fordi du synes det lyder sjovt ?

 

Hvilke kontakter har du selv? hvilke produkter ved du en masse om ?

 

Du skal finde nogle produkter, som du kan få en rimelig omsætningshastighed på og så du kan sælge til en pris, som dine kunder vil betale.

Og så skal du og sælge tjene nogle penge på det...

 

Så dit spørgsmål er ikke så enkelt....

 

Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej, jeg vil sådan set gerne starte en webshop for at tjene penge på en alternativ måde til at fritidsjob.

Min kontakter er ikke specielt gode. Jeg kender ikke til nogen der producere noget specielt. Det eneste business kontakt jeg lige har er chefen i den daglig brugs jeg arbejder :) Men det er ikke fordi de producere noget.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)