Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamer på WordPress blog og tjene penge

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 18
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det kan du sagtens og hvis du gør det godt kan du tjene rigtig gode penge på det.
Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Fie Ljunggren:
Hej Alexander.

Jeg er bevist om at dette er et gammelt opslag, men prøver lykken.

Kunne du måske hjælpe og guide mig ift. reklamer på min blog? Adressen er www.detingensiger.dk

Jeg er helt ny inden for dette felt. Har du erfaring for negativ effekt af reklamer på en blog?

Bh Fie

Min anbefaling er at du henviser til produkter du selv bruger og er rigtig glad for. Alt bliver gemt på nettet og henviser du dine brugere til produkter eller services der er dårlige, vil det hurtigt gå ud over dit brand.

Du bør tænkte langsigtet, hjælpe dine brugere bedst muligt, uden at forvente at få noget igen. Følger du denne langsigtede strategi, vil du med tiden få en rigtig god brugergruppe, der stoler på dig og dine anbefalinger. Dette gør også salg af egne produkter langt lettere, da du har bevist at du er der for brugerne.

Kan reklamer have en negativ effekt, ja absolut, men det afhænger af hvordan du gør det. Sætter du f.eks. en AdSense annonce ind, eller henviser du med affiliate links, skræmmer det ikke dine brugere væk. Det hele handler om kontekst og hvordan dine brugere ser dig og din hjemmeside.

Hjælp dine brugere og svar på alle de spørgsmål de sidder med. Har du brugernes interesse som dit primære fokus, vil du stå rigtig stærkt på langt sigt. Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)