Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp: Lad mig sige det som det er..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nok i det samme problem som mange andre mennesker - jeg vil bare mene at mit problem er lidt mere ekstremt alvorligt..
Ekstremt & Ekstremt - nu skal du ikke tro at hele jorden er gået under. Jeg er nemlig 'bare' blevet udelukket fra google.
Da jeg blev det for et års tiden har jeg siden prøvet at oprette en konto i mine forældres navne, men google har opdaget det - gang, på gang.

Hvad faen ville i råde mig til at gøre nu? Jeg er så træt af at jeg ikke har den Adsense funktion...

Ps.. jeg er ikke bare en som siger 'tak'. Jeg vil med glæde gøre et eller andet til gængæld - jeg er nemlig desparat..

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Til at starte med så skal du jo nok lære at google kan se når du selv klikker på dine reklamer, og så stopper med det så din konto ikke bliver lukket igen Wink

rygestop dag for dag

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke nogle tips der kan øge dine chancer i forhold til at få Google AdSense tilbage, men hvad med at køre nogle affiliate programmer som alternativ? :)

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

rygestopdoc:
Til at starte med så skal du jo nok lære at google kan se når du selv klikker på dine reklamer, og så stopper med det så din konto ikke bliver lukket igen Wink

Jeg klikkede på dem dengang. Jeg har aldrig gjort det siden.

Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Baandrup Larsen:
nogle affiliate programmer som alternativ? :)

Bruger jeg allerede. Men adsense er mit foretrukne valg.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay... Held og Lykke med at få dine AdSense muligheder tilbage :)

- Alexander Baandrup Larsen

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hvis du både har klikket på dine egne annoncer og forsøgt at oprette en adsense konto i en andens navn, så synes jeg Google har gjort det helt rigtige ved at udelukke dig. Nu er jeg typen der bare siger tak - Tak til Google :-) 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

CapperHabsen:
Jeg klikkede på dem dengang. Jeg har aldrig gjort det siden.

Så har du fået, hvad du har fortjent. Regel nr. 1: Klik aldrig, ALDRIG nogensinde på dine egne annoncer. Det ved enhver, og alligevel gjorde du det. Du røvrender i den grad annocørerne, da de intet tjener på dine clicks - tværtimod - og nu har du ondt af dig selv? Jeg har i hvert fald ikke ondt af dig.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

CapperHabsen:
Jeg klikkede på dem dengang. Jeg har aldrig gjort det siden.

Så har du fået, hvad du har fortjent. Regel nr. 1: Klik aldrig, ALDRIG nogensinde på dine egne annoncer. Det ved enhver, og alligevel gjorde du det. Du røvrender i den grad annocørerne, da de intet tjener på dine clicks - tværtimod - og nu har du ondt af dig selv? Jeg har i hvert fald ikke ondt af dig.

Jeg har ikke ondt af mig selv. Dengang var jeg bare ny indenfor 'denne verden', og vidste ikke hoved og hale - jeg var skide dum.

Jeg kan også godt forstå google, men jeg ved og kender også en del som har fået åbnet nogle kontoer igen - på tråds af at de også klikkede på deres annoncer - måske 2-3 gange - og nogle gjorde det ikke med vilje.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)