Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik søges! :) - www.phonedeals.dk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kunne også godt være en ekstra kolonne af produkter på kategorisiderne - der mangler lidt i højre side for at balancere layouted

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

super flot side :-)

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, Det tager jeg til efterretning og får rettet :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

cvr nummer højt op på kontakt siden , derved ser man du er en virksomhed hurtigt og let

engelske url contacts med mere vis ikke meget gamle url ville jeg rette det meget hurtigt

mørkere tekst farve ville jeg generelt bruge da den lyse grå ikke er let at se når man sider lidt i sollys

hvilken stoffer er jeres produkter lavet , beskyttelse film , er vel lavet af en plastik art der kan holde til noget er den vandtæt , hvilken stoffer får den til at side på telefoner .

husk også social medie google plus på siden det kan hjælpe lidt på trust ranks  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også, det er en flot side. Virker prof. Lidt "bleg", men prof.

Mht. stavefejl, som allerede er nævnt, så er der en smutter, I bør rette hurtigt. På siden Kontakt os står der "Telefonisk henvendelse bedes forgå i tidsrummet 15:00-18:00".

Det lyder lidt kikset, og forgå staves foregå! Forgå er noget med at forsvinde, bortgå eller sågar dø!

Derudover ville jeg ændre sætningen til "Telefonisk henvendelse mellem 15:00-18:00". I skal ikke skrive "bedes", for så er det en anmodning, som folk kan blæse på og bare ringe, for telefonen tages alligevel.

Under Erhverv skriver I: "... så har i fat i den helt rette virksomhed. Vi har et stort netværk af diverse leverandøre, der... ". Når du tiltaler andre, er det I med stort I, ikke i! Leverandører skal have et r i enden ...

 I menubaren står der Hjem til venstre - helt efter foreskrifterne - men lige til højre står der Erhverv. Det kan forvirre lidt, fordi det kan forvekles med Privat og Erhverv. Overvej at flytte Erhverv-menupunktet til højre. I skal selvfølgelig ikke ændre på Hjem-punktet.

Noget andet er, at jeres menubar handler om reparationer og services, men ikke fysiske produkter. Men I HAR jo fysiske produkter i salg, så jeg anbefaler et ekstra menu-punkt, Produkter, eller noget andet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ser godt ud min ven ;)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side

Tilmeldt 17. Aug 11
Indlæg ialt: 4
Fra  promondo Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Har kun lige kigget hurtigt på siden. Da jeg kan se, at du allerede har fået en del feed-back, vil jeg kun lige nævne, at I hele vejen igennem virker SERVICEVENLIGE!

Da jeg synes, at service generelt er en mangelvare i DK, opfatter jeg det som det allermest positive :-)

Og flot er hjemmesiden i hvert fald også.

Hilsen

Britta

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mange tak.

Vi forsøger at yder den bedste service for vores kunder :)

Vi udvider forresten shoppen med 850 produkter, her i næste måned!  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot side!
Den er enkel, og let at finde rundt i.

- Dog savner jeg lidt i højre side når man kigger på produkterne - der er lidt tomt? 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)