Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan I holde jer fra arbejde i Påsken?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Rønde
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Holde fri? hehe nej ellers tak! :D

Følg med i hvad jeg går og laver på min blog http://www.jarlund.info/

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores højsæson med tæpperens ligger i april og maj. Sådan har det været de sidste 20 år, så det ændrer sig sikkert ikke. 80% af vore kunder får renset deres tæpper 1 gang årligt og der er vi der når de har brug for os. Det er jo dejligt med kunder der vender tilbage år efter år. Vi glæder os også over nye, men det er nu noget der giver et ekstra spark at få lov til at komme igen!!!

Glædelig påske-ferie...også til jer der arbejder;)

Lars

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi arbejder, når arbejdet er der. Også søn- og helligdage. Personligt vil jeg også foretrække arbejde frem for påskefrokost Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik en klat maling i øjet den anden dag. Med det resultat at jeg har fået en allergisk reaktion. Hævet lukket øje, ekstrem lysfølsom og sløret syn.

Så hvis jer kan låne en førehund skal jeg holde fri og ud at fange en havørred. Ellers kan jeg lige så godt arbejde.

Det kunne være jeg skulle lave et påsketilbud på webdesign - udført i blinde.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

det bliver ren dyrket hårdt knokle arbejde hele påsken stave hjemmesider 

Handelsbetingelser forbedres alle mulig tiltage og nu når fået perfekt computer så må mit arbejde ligge der , men sikke meget der skal laves nu , der er simpelthen ikke nok tid nu synes jeg

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

I juleferien har vi oprydning, lageroptælling, forberedlser til årsregnskab m.m.
I sommerferien bliver det ofte halvt arbejde, halvt ferie, i år skal vi feks til kina hele familien, hvor nogle af dagene går med at se fabrikker..

Så for mig er påskeferien det tidspunkt på året, hvor jeg slapper absolut mest af..
Hvert år holder vi lukket hele ugen, også de 3 hverdage og så tager vi i mine svigerforældres sommerhus, hvor der ikke er internetforbindelse og kun 3 kanaler på tvet - om dagen bliver vi blæst igennem ved vesterhavet og om aftenen flader vi ud på sofaen eller terassen, hvis vejret er til det! Vi tager afsted i morgen og det bliver SKØNT!!!

Skal tænke rigtig meget på alle jer der knokler med arbejdet Wink

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej der skal arbejdes hele påsken Big Smile

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg dedikerer det meste af påsken til familien, og jeg gør meget ud af at være nærværende og tilstede i den tid.
Men når de er gået i seng, gætter jeg på, at jeg kommer til at lave lidt administration og ét eller andet som en kunde bare ikke kan vente på. Sådan plejer det at gå - og det har jeg det rigtig fint med.
Jeg elsker mit arbejde.

Hans

Fra København
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber bare på lidt godt vejr, så man kan få lidt sol i ansigtet

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
At holde fri bliver over mit lig. Skal have lavet 2 ugers arbejde inden mandag, fordi jeg har fået så mange ordre ind (og komner stadig flere), så jeg vil nogenlunde i bund med det.
Side 2 ud af 3 (23 indlæg)