Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en der har spillet World Of Warcraft før

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej,
Jeg skal til at holde lidt "pause" for iværksætteriet og programmering jeg vil holde lidt "fri" hvis man kan kalde det jeg er blevet lidt for meget afhængig af kun at tjene penge lige pt.

Nå men til sagen!
Jeg har aldrig spillet World Of Warcraft før eller lign.
Og jeg har læst at man skal have alle 3 spil før man kan spille.
Det vil sige jeg skal bruge Burning Crusade Wrath of the lich king og Cataclysm.
Det er rigtigt klogt tænkt af Blizzard men dog skide ************ af dem der skal købe det.

Det jeg leder efter en der har spillet det før men ikke spiller det længre / eller en der intresseret i at sælge deres account til mig så jeg ikke behøver og købe alle spillene..

Jeg ved ikke hvad du skal have for det men bare den er på EU server den behøver ikke har Character på eller gametime men bare spillende så jeg kan spille..

Din pris?
Jeg vil høre om din pris og se om det er noget værd.
Eller kan vi lave en bytte-handel
Skriv til mig for mere


Med Venlig Hilsen

Den trætte Casper Hansen. 

Fra Randers
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan altid starte ud med kun at købe det originale spil for lige at se om det er noget for dig. Hvis du bliver bidt af det, kan du - når det er relevant (omkring level 55) - købe første expansion (The Burning Crusade) og så fortsætte på den måde efterhånden som du stiger i level. Jeg ved at Blizzard har sat priserne på det originale WoW og Burning Crusade voldsomt ned, så det er ikke så galt at skulle ud at investere i.

Jeg ved ikke om du er klar over det, men man må ikke sælge accounts. Desuden bliver det i sidste ende nok billigere at købe spillene selv, da de accounts der bliver solgt (Fyyyha!) som regel er ret dyre. 

Hvis du gerne vil vide mere, så er du velkommen til at spørge :) 


Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Hansen:
Det vil sige jeg skal bruge Burning Crusade Wrath of the lich king og Cataclysm.

For 300-400 kr. kan du skaffe dig det hele, og det endda med et par måneders spil inkl. - så det er ret begrænset hvad du må give for at få en igangværende account, hvis det skal kunne betale sig for dig. Synes du forresten det er så galt med prisen?

Hvis en wow-spiller skal sælge en igangværende account med hvad den har af goder - tror jeg ikke du får det meget billigere.

Hvis du opretter dig på Ragnaros, skal jeg hjælpe dig godt i gang, hvis du har lyst.

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Accounts har jeg fundet mange steder utroligt billigt..

Jeg søger bare end der har et billigt account som ikke bliver brugt med spil på. 

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone Ginnerup:

For 300-400 kr. kan du skaffe dig det hele, og det endda med et par måneders spil inkl. - så det er ret begrænset hvad du må give for at få en igangværende account, hvis det skal kunne betale sig for dig. Synes du forresten det er så galt med prisen?

Hvis en wow-spiller skal sælge en igangværende account med hvad den har af goder - tror jeg ikke du får det meget billigere.

Hvis du opretter dig på Ragnaros, skal jeg hjælpe dig godt i gang, hvis du har lyst.

Vil du sende mig en PM om lidt mere:-)?

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Blizzard køre pt en kampagne der gør, at hvis du tidligere har spillet World of Warcraft, kan du få en af dine venner til at sende en Scroll of Resurrection.. Scroll of Resurrection betyder, at du kan få din account udvidet til det nyeste spil en level 80 gratis plus en gratis level 80.. Det er ihvertfald sådan jeg har forstået det :).. Du kan læse om det på www.battle.net :) 

Venlig Hilsen

Andreas :)

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Rommi&Co:

Hej :)

Blizzard køre pt en kampagne der gør, at hvis du tidligere har spillet World of Warcraft, kan du få en af dine venner til at sende en Scroll of Resurrection.. Scroll of Resurrection betyder, at du kan få din account udvidet til det nyeste spil en level 80 gratis plus en gratis level 80.. Det er ihvertfald sådan jeg har forstået det :).. Du kan læse om det på www.battle.net :) 

Venlig Hilsen

Andreas :)

Uha! Tusind Tak for det tip!

Men behøver jeg behøver da ikke og haft spillet wow før 

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg har forstået så skal du have spillet WOW før, men hvis bare din account har været inactive siden den 13 marts, 2012 eller før det.. Det eneste det kræver er endelig bare, at du har haft det originale World of Warcraft og har haft en inactive account i over en måned :)

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Rommi&Co:
Så vidt jeg har forstået så skal du have spillet WOW før, men hvis bare din account har været inactive siden den 13 marts, 2012 eller før det.. Det eneste det kræver er endelig bare, at du har haft det originale World of Warcraft og har haft en inactive account i over en måned :)

Har aldrig spillet WoW udover det gratis trial.

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg har forstået så skal du have spillet WOW før, men hvis bare din account har været inactive siden den 13 marts, 2012 eller før det.. Det eneste det kræver er endelig bare, at du har haft det originale World of Warcraft og har haft en inactive account i over en måned :)

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)