Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige IT-løsninger

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

I dag er det sådan at det er et must for firmaer at have en hjemmeside som deres ansigt ud ad til.

Især for iværksættere er den en god start hjælp at have en hjemmeside med informationer om sit firma og produkter, samt kontakt informationer.
 
Vi tilbyder billige løsninger der passer og opfylder dine ønsker til hjemmesiden.
 
Vi tilbyder 2 produkter:
Gør Det Selv: Du laver selv din hjemmeside online via vores Site Editor (lige som at bruge Word)
 
Godt I Gang: I samarbejde finde vi den løsning der passer til dine ønsker og vi laver så det hele for dig.
 
For mere information besøg vores hjemmeside:
 
eller skriv til os på
 
OBS!
Er du iværksætter tilbyder vi forskellige betalingsmuligheder, samt billigere priser, for som vi alle ved er penge ikke det man har mest af ved opstart.
 
Fortsat held og lykke med dit projekt!
 
MindArc I/S
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er hård nu, det ved jeg, men det bliver man også nødt til at være. Hvordan vil du sælge hjemmesider som du kalder kvalitetsprodukter når de overhovedet ikke lever op til standarderne hos W3? For det første koder du HTML, start på noget XHTML (gerne strict). Derudover er specielt din reference www.hymer-klub.dk fyldt med fejl og det samme er www.mindarc.dk, bare i mindre grad.

Hvis jeg nogensinde skulle stole på dig i mængden af utallige webprogrammører, så skulle du da godt nok til at få gjort noget ved det. Din side skal være 100% valid og det samme skal dine referancer, da det er dig som har lavet dem. Derudover skal du "beyond validation". Væk med deprecated items, såsom tables. Brug i stedet divs :)

Derudover skal alle styles sættes ind i en CSS fil og ikke defineres i din HTML. Hvis du nogensinde skal lave større websites, så bliver det da umuligt at håndtere.

Hold hvad du lover, du laver jo heller ikke søgeordsoptimering, som du lover på dit website.
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.mindarc.dk

http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=http%3A%2F%2Fwww.mindarc.dk&usermedium=all

ikke valid?

Hymer siden: Det er en side vi lavede for lang tid siden, og alle lærer noget efterhånden som de får mere og mere erfaring.
Vi har mange brugere af den side som hele tiden giver os feedback, og siden virker hos dem alle, hvilket er det vigtigeste!
 
HTML eller XHTML...
Hvad er den store forskel?? jo den store forskel er at XHTML ikke tillader kodningsfejl hvilket alm. HTML gør.
dvs. hvis du bare koder ordentligt så er der ingen problem i at bruge alm. HTML.
 
Tabel eller div?
Hvad er det for noget vrøvl at sige at man skal bruge div''s i stedet for tabeller??!!
Om man bruger det ene eller det andet afhænger fuldstændig af hvad du har brug for!
 
CSS i fil...
Smag og behag!
Du kan ikke ud fra det html-kode du kan se, vide hvordan vi laver vores sider server-side!
Så du kan ikke sige om det bliver mere uoverskueligt at gøre det på den måde.
Virkningen er den samme og du kan ikke se forskel.
 
Til sidst søgeoptimering...
Hmm du siger den mangler?? hehe der må du vist hjem og læse på lektien igen...
 
Hvorfor bruge sin tid på at svine andre hvis man ikke selv har 100% styr på det?
Her kommer vi med et godt tilbud til dem der står og mangler det, og det syntes du, at du vil prøve at ødelægge uden grund?
 
Fortsat god dag
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Din side var ikke valid da jeg skrev indlægget, hvilket din referance heller ikke var (har ikke tjekket om du har rettet) . Forskellen er at du skal fremstå professionel og derfor ikke kode i HTML, som de fleste efterhånden kan - du skal jo gerne skille dig ud fra mængden, hvis du vil frem blandt den KÆMPE jungle af webløsninger. XHTML loader langt hurtigere end HTML, da det er mere korrekt skrevet. Derudover bliver HTML ikke opdateret mere, det bliver XHTML fra nu af.

Derudover kommer der flere og flere enheder som ikke har krafter nok til at parse dårligt udformede HTML-dokumenter, hvorfor man også bør kode strict XHTML.

Igen, fremstå professionel og vis du kan tingene. Tables er åndssvagt at benytte på en side som din, for det tjener intet formål - et div loader langt hurtigere. Tables er fint til det tables skal bruges til: små tabeller som statistik f.eks.

Ang. css, så er det (som du allerede gør) nemmere at redigere direkte fra scripting sprog (ASP i dit tilfælde), hvis du skriver det i HTML-filen. Men er det nu også det bedste? Siden bliver vist hurtigere hvis du definerer tingene i en seperat .css fil :)

Og til søgeordsoptimering, så kan jeg ikke finde dig under nogen som helst af dine nøgleord i din , hvor du i øvrigt har angivet dit sitenavn først, hvilket jo heller ikke er helt efter bogen.

Jeg sviner ikke, jeg vil bare være kritisk, for du kommer ikke langt i den verden ellers :)
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Trist, at Amino er ved at blive oversmurt i reklamer for diverse produkter. I øvrigt findes der en tråd andetsteds, hvor man kan tilbyde sine produkter MED rabat ;-)

Og et par råd:

Mangel på firmaadresse, telefonnummer o.l. gør nok, at de fleste hopper væk igen.

Vis eksempler på hvad i kan og drop den der enlige reference.

/Martin
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12/20/2005 11:59:19 AM Forfatter:MindArc I/S

I dag er det sådan at det er et must for firmaer at have en hjemmeside som deres ansigt ud ad til.

 
Halløj,
 
Jeg syntes at du skulle tage kritikken til efterretning, som kommer herinde fra, da den både er konstruktiv og velment.
 
Jeg syntes ærlig talt at du skulle droppe en indledning som denne, når du reklamerer på et forum som dette, for jeg er ikke i tvivl om at alle der deltager/læser er klar over dette efterhånden ældgamle faktim, vis os hellere hvem du er og hvad du kan, og her er det ikke nok at remse op hvad man kan.
 
Du skal huske på at du ikke ligefrem er den eneste der forsøger indenfor den branche, og din side, som den er nu, gør ikke noget specielt, der gør at når jeg om 14 dage for brug for en hjemmeside, henvender mig til jer...
 
Nok ævl herfra og held og lykke herfra
 
 
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mindarc

Jeg må nok siges at tilhører målgruppen da jeg snart starter et nyt projekt op hvor jeg skal bruge en hjemmeside. Derfor var jeg et smut forbi din hjemmeside, da jeg jo helt vil bruge folk fra amino!
 
Det der skræmte mig væk var:
1. Referencer - Der er kun en. Personlig synes jeg at der minimum skal være 4. For det er jo lige præcis der jeg måler Jeres talenter. Så ud og lav et bare MEGET billige sider eller gratise.......så i har noget at prale af.
2. Enhver hjemmesiden/webshop der ikke engang vil fortælle ejernavn, tlf, virksomheds oplysninger inkl. adresse vil jeg simpelthen ikke bruge 2 sek. på. Så skynd dig at tilføje det!
3. Så en mindre detalje. Smid nogle priser på siden.......Der findes SÅ mange sider og når i ikke engang skriver pris på siden surfer jeg hurtig videre.
4. Hvad angår design osv er det ikke noget der skræmmer mig. Jeg synes det er en fin, enkelt og pæn design i har.
 
Bare lidt konstruktiv kretik!!!
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Lige som mange af jer andre er vi også selv iværksættere (1 nov. 05), dvs. vi har kun arbejdet for andre firmaer og aldrig selv startet et.
Derfor er det rigtig cool feedback vi har fået fra jer alle!
Så alt det med hvilke kontaktinformationer mm. der skal være, det har vi ikke vidst at det havde så stor betydning :)
 
Da vi først startede d. 1. nov 05 har vi ikke nået at få så mange referencer endnu.
Men jeg kan da lige ligget et link til to af vores igangværende projekter, som der ikke ligger på vores side, fordi de ikke er færdig udviklede.
http://film.mindarc.dk
http://campinginfo.mindarc.dk

Henrik Nielsen
Du skrev at vi skulle finde en "alternativ" måde at føre os frem på, hvis mankan sige det sådan :)
har du eller nogen andre forslag til hvordan vi ellers kan markere os i denne branche?
 
Endnu engang vil jeg sige tak for jeres konstruktive kritik
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)