Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg godt manipulere min kunde?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at lave en salgs-side for mig selv som Freelancer. Må jeg som udbyder godt manipulere kunder til at løbe hos mig?

Min side starter på "AWFreelancer", og så er den bygget op som "tilbage" og "frem", så kunden forhåbentlig vil klikke videre på siden, og pludselig står på "kontakt" siden. Er et sådan forløb godkendt som "manipulation" af kunden, eller må man ikke lave et sådan salgs-system?

p.s. Hvis man godt må, så sig mig lige hvad du syntes om ideen/konceptet? :)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Manipulerer min kunde?? - læs det lige igen, og så gæt engang om du nogensinde får en kunde!!??

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs min besked. Det er indirekte manipulering af min hjemmesides opsætning, layout, grafik. Det er ikke manipulering i stil med at jeg direkte "overtaler" eller planter på dem, at de skal købe hos mig.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Stig B

I alt salg er der ubevidst manipulation indblandet. 

I alt markedsføring er der ubevidst manipulation indblandet

Alle firmaer bruger det, I hvert fald hvis de vil have kunder! 

Du bliver selv manipuleret med når du går ind i et supermarked, og dem handler du jo stadig i aka. du er kunde hos et firma der manipulerer dig (eller I hvert fald i en stor grad prøver) :)

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

S.H:
I alt salg er der ubevidst manipulation indblandet. 

-> Hvad syntes du om ideen/konceptet på min side. Nu er der ikke så meget indhold på siden, men selve formen af vejen den går igennem siderne på. ?

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Alex Westergaard:

S.H:
I alt salg er der ubevidst manipulation indblandet. 

-> Hvad syntes du om ideen/konceptet på min side. Nu er der ikke så meget indhold på siden, men selve formen af vejen den går igennem siderne på. ?

Jeg kommer lige tilbage med et svar senere, skal lige hente noget mad. 

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

OK - var vist lidt for hurtig på tasterne, da sætningen "manipulerer med kunden" skar lidt i mine ører, men ideen om, at den er bygget op omkring nogle sider, hvor man bare MÅ læse næste side for at få mere at vide, for så at ende på kontaktsiden, synes jeg faktisk er meget godt tænkt.

Det kræver selvfølgelig, at du er skarp til at "afslutte" den enkelte side, så det fremstår på en måde, så man bliver nødt til at klikke til næste side, og der skal nok max være 2-3 sider inden kontaktsiden, lidt afhængig af hvor meget tekst du fylder på.

Og her tror jeg heller ikke, at kunden vil opdage, at man er "manipuleret", derhen -:), men jeg tror nu ikke selv jeg ville bruge ordet "manipulation" om det du laver her, men det er jo et definitions-spm, som er helt individuelt.

 

stig

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Stig B.:
OK - var vist lidt for hurtig på tasterne, da sætningen "manipulerer med kunden" skar lidt i mine ører,

Det skal du ikke tænkte på. Det fleste opfatter manipulation negativt, med mindre det er til egen glæde, som man siger.

Det er kun et test-programmering, den bliver selvfølgelig mere fangene, for at kunden først får at vide hvem vi er, og så hvad vi laver, og så hvad vi har lavet, og så kontakt :)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

vis skriver har lavet før lavet i joomla men har aldrig gjort eller siger kan levere det perfekte i noget aldrig lavet før og lover det , der er jeg et par gange gået galt med webmaster de tror kan levere i alle cms systemer

så hold hvad man lover , det er dog svært , vis man kommer til sige ok , en opgave man aldrig før har arbejdet med

jeg kunne dog ikke se noget tekst på siden , så jeg ved ikke rigtigt , hvad du mener med manipulation af kunderne det er jo ikke den måde man tjener penge , det er letteste lave det man er bedste til , det tjener man fleste kroner på.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke, det har noget med manipulation at gøre - det er blot en anden fremvisningsmetode. Det er smart, hvis din tekst/grafik kan fange interessen så meget, at man klikker sig helt igennem - man kan jo lokke/overraske med noget ekstra.

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)