Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg godt manipulere min kunde?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at lave en salgs-side for mig selv som Freelancer. Må jeg som udbyder godt manipulere kunder til at løbe hos mig?

Min side starter på "AWFreelancer", og så er den bygget op som "tilbage" og "frem", så kunden forhåbentlig vil klikke videre på siden, og pludselig står på "kontakt" siden. Er et sådan forløb godkendt som "manipulation" af kunden, eller må man ikke lave et sådan salgs-system?

p.s. Hvis man godt må, så sig mig lige hvad du syntes om ideen/konceptet? :)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Manipulerer min kunde?? - læs det lige igen, og så gæt engang om du nogensinde får en kunde!!??

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs min besked. Det er indirekte manipulering af min hjemmesides opsætning, layout, grafik. Det er ikke manipulering i stil med at jeg direkte "overtaler" eller planter på dem, at de skal købe hos mig.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Stig B

I alt salg er der ubevidst manipulation indblandet. 

I alt markedsføring er der ubevidst manipulation indblandet

Alle firmaer bruger det, I hvert fald hvis de vil have kunder! 

Du bliver selv manipuleret med når du går ind i et supermarked, og dem handler du jo stadig i aka. du er kunde hos et firma der manipulerer dig (eller I hvert fald i en stor grad prøver) :)

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

S.H:
I alt salg er der ubevidst manipulation indblandet.