Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken pris er normalt for rengøring af 5.000 kvm per måned?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fundet en ny kunde, og skal give et tilbud til rengøring af 5000 kvm per måned. Dette skal gøres 6 gange om ugen.Hvilken pris tror du er normal? Det er 5000 kvm butik og kontoradministration. Det skal være hver dag fra mondag til lørdag fra 06,00 til 12,00.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er blevet tilbudt område på 1,4 hektar jord med havudsigt til etablering af hotel. Hvilken pris tror du jeg kan tage i december måned 2014?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 7. Oct 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have et seriøst bud og ikke en aprilsnar! er du nødt til at komme med noget mere info.

Hvad skal du rengøre? er det en parkeringsplads, facade, kontoradministration, lager bygning, butik eller noget helt tredje ?

Hvilke dage er de 6 dage ?

Hvilket tidspunkt skal du udføre opgaven ?

Er det 5000 m2 du skal rengøre hver dag, en gang i ugen eller er det om måneden ?

Vil du betale overenskomstmæssig løn ? eller med andre ord hvad er din kostpris ?

Hvad forventer du din opstarts investering vil blive ?

Hvad vil du tjene ?

Sådan kunne jeg blive ved, men start nu med at besvare ovenstående spørgsmål, så kan jeg godt give dig et slag på tasken :-)

 

 

 

Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Læs: Sådan starter jeg et rengøringsfirma - På startvaekst.dk

Du kan ikke kun kigge på andres priser, da de måske ikke har en ordentlig økonomi i deres firma. Der er mange konkurser i rengøringsbranchen. Du bliver nød til at tage en realistisk pris.

Det nemmeste er nok først at finde en timepris. Derefter giver du et bud ud fra hvor mange arbejdstimer det tager for rengøring af 5000 kvm.

 

 

 

 

 

Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er 5000 kvm butik og kontoradministration. Det skal være hver dag fra mondag til lørdag fra 06,00 til 12,00. Jeg skal betale overenskomstmæssig løn.

Tilmeldt 7. Oct 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra kl. 06 - 12 = 6,00 timer x 6 dage i ugen x 4,33 uger gns. pr. måned x din timepris = ?????

Overenskomstmæssig løn er pt. 185 - 190 kr. i timen! = din kostpris pr. time

Dertil skal du lægge øvrige omkostninger, såsom varerforbrug, maskin investering, forsikringer mv. - det tal eller den procentsats er individuel fra virksomhed til virksomhed.

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)