Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

30 dage til at skaffe 250.000 kr

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Mikael christiansen:
jeg har ikke set video men hvad inde holder den

Det er netop heri, at problemet består, Mikael! Du har så travlt med at skrive i stort set alle tråde, at dine svar bliver sløsede og overfladiske. Hvorfor svarer du, før du har taget dig tid til at sætte dig ind i problemstillingen?

Du skriver ofte "Vi er iværksættere, vi hjælper hinanden, det er god iværksætterånd", men mange af dine svar, inklusiv i denne tråd, bærer i den grad præg af, at du ikke hjælper trådstarter. Du hjælper kun dig selv i forbindelse med backlinks/SEO

Der er devsærre gået totalt selvsving i dine svar.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:
Jeg så ikke starte der var en video overhovedet , jo vis nogle andre havde skrevet før 14 timer så havde jeg forstået , det hele , men det var der ingen der gjorde , det kan vi ikke gøre om , men i hvert fald uden mig havde tråden ikke fået svar ret hurtigt da , jeg fik den op igen ,

Det handler ikke om at svare hurtigst muligt. Det handler om at give et svar, som trådstarter kan bruge til noget.

Jeg oprettede fornyeligt en tråd, som ingen svarede på i mere end 2-3 døgn. Men lige pludselig var der en, der gav mig et godt svar.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
jeg har ikke set video men hvad inde holder den

Det er netop heri, at problemet består, Mikael! Du har så travlt med at skrive i stort set alle tråde, at dine svar bliver sløsede og overfladiske. Hvorfor svarer du, før du har taget dig tid til at sætte dig ind i problemstillingen?

Du skriver ofte "Vi er iværksættere, vi hjælper hinanden, det er god iværksætterånd", men mange af dine svar, inklusiv i denne tråd, bærer i den grad præg af, at du ikke hjælper trådstarter. Du hjælper kun dig selv i forbindelse med backlinks/SEO! 

Der er devsærre gået totalt selvsving i dine svar.

som du ser er masser timer gået fra tråd starter har postet første gang , jeg er første i der er gået 14 timer ,jeg var ikke sløset men når første der laver et indlægge kunne en hver anden havde misforstået indlægget , som du sikkert ved betyder det ikke noget seo ved disse indlæg man får samme i hver eneste tråd fodnoten links grunden til jeg skriver er du kan se tidespunktet imellem indlægget især

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Mikael christiansen:
Jeg så ikke starte der var en video overhovedet , jo vis nogle andre havde skrevet før 14 timer så havde jeg forstået , det hele , men det var der ingen der gjorde , det kan vi ikke gøre om , men i hvert fald uden mig havde tråden ikke fået svar ret hurtigt da , jeg fik den op igen ,

Det handler ikke om at svare hurtigst muligt. Det handler om at give et svar, som trådstarter kan bruge til noget.

Jeg oprettede fornyeligt en tråd, som ingen svarede på i mere end 2-3 døgn. Men lige pludselig var der en, der gav mig et godt svar.

selvfølgelige gælder det ikke om svare hurtigste muligt men en hver anden der havde været først og skrevet samme fejl havde sikkert og vis man ikke tør poste og sådan set var jeg 100% sikker den gang jeg svaret korrekt derfor er det også hårdt men , jeg tror også snart de fleste forstår mig også dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten:
Nu køber jeg mig Amino Plus så jeg kan smide dig på blokering, du går simpelthen over stregen med det spam, min telefon siger BING BING hver gang du smider et indlæg og det er ret irriterende at du vælger at smide så mange kommentarer i streg blot for at få backlinks til dit site.

I sidste uge startede Martin Thorborgen en tråd op: Hvilken Amino Plus fordel er den bedste? (Vind 1 års medlemsskab)

Jeg havde faktisk overvejet at skrive "blokering" som en af fordelene, men gjorde det dog ikke alligevel.  Jeg er dog helt på linie med Morten, og ender nok med blive Amino Plus, af samme årsag som Morten.

Der er en håndfuld medlemmer, som er mega spammere med med det ene formål at få backlinks, og af dem er Michael suverænt den værste!

Back to topic: Casper, det ser super spændende ud, held og lykke med projektet.

Mvh. Allan Ahm Sørensen

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et stort og meget besøgt Android website, ikke noget i forhold til eb.dk, men jeg kunne da godt smide en artikel ud hvis du vil? Det er ikke sikkert det giver bid selvfølgelig... . Jeg er på mobilen så jeg har ikke set videoen, så jeg ved ikke om det skal være til en bestemt platform. Send mig en "pressemeddelelse " via "kontakt " på AppsAndroid.dk, hvor du skriver lidt om hvad der skal stå i artiklen og jeg smider den ud her i påsken....

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Jeg har sendt Mikael en venlig besked om, at hvis han ikke fra nu af styrer sig, så får han lov til at skrive 5 indlæg om dagen.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt projekt du vil starte der Casper. Thumps up!

Hvis det en dag bliver stort kan du jo også lave appen til Android og Windows Phones.

God vind herfra!

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt Casper!

Held og lykke med projektet - Er det ikke muligt at følge eventyret igennem Twitter?

Så ved jeg hvornår jeg kan gå ind og smide en donation (læs: så jeg husker det) og følge udviklingen igennem processen :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 165
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

M.P:
Held og lykke med projektet - Er det ikke muligt at følge eventyret igennem Twitter?

Tusind tak for dit engagement i projektet

JO, du kan følge det på vores nyoprettede twitter konto

www.twitter.com/getagig

Der kommer jeg til at poste alt om udviklingen og hvor mange penge vi får samlet ind

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

 

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)