Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder man virksomheds data

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 18. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har i længere tid brugt google til at finde potentielle kunder, når jeg skulle ringe kanvas salg.

Nu er jeg bare kommet der til, at jeg er træt af at bruge flere timer på google, for at finde salgsleads, som bagefter viser sig at være split, fordi virksomhedstørrelsen indikere, at der ingen potitentale er.

Hvor finder man virksomhedsdata, hvor der er mulighed for at sortere på antal medarbejdere og eventuelt få nøgletal. Der findes selvfølgelige Krak markedsdata, men det koster til gengæld 5.000 om året for en light version.

Kraks program er ikke blevet opdateret i lang tid, så mon ikke der er nogen der kan gøre det bedre og måske billigere.

På forhånd mange tak.

Daniel Bielefeldt

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

mit bedste bud ville enten være 

danmark-selskaber.com

eller

cvr.dk

rygestop dag for dag

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i tvivl om NNErhverv er det samme som det du refererer til. Men de skulle gerne opdatere jævnligt.

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter NNErhverv hvilket jeg er mere end tilfreds med :-)

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 63
Fra  Recnopharma Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
www.kob.dk
Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har abonnementBørsen, og som abonnement har man fuld adgang til virksomhedsdata (regnskaber) samt Greens biografidatabase. Abonnement koster lige knap 1000.- i kvartalet.

Ellers kan http://www.proff.dk/ bruges

Mvh. Allan Ahm Sørensen

Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel (og resten der kunne sidde med samme problem/udfordringer)

Jeg har i forbindelse med flere større skoleopgaver brugt NN Erhverv, fra NN Markedsdata, hvilket har virket helt upåklageligt.

Jeg havde især brug for en del informationer vedr. virksomhedstørrelser i forskellige brancher samt deres økonomi.

Hvis det har interesse mener jeg man kan få en 10 dages prøveperiode.

Håber det kan hjælpe jer derude

Med venlig hilsen

Kristian

Tilmeldt 7. Nov 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Moodings.com Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Udover NNErhverv er der også Greens (eller Bisnode hedder det vidst i dag) - De har den samme information. Et cvr udtræk er nok det bedste gratis alternativ, men der medfølger ikke helt den samme mængde information eller mulighed for at segmentere din søgning.

Hvis jeg var dig, ville jeg nok se et login til NNErhverv eller tilsvarende som en investering i din egen tid. Jeg ved ikke hvad du sælger, men 5.000 på et år er 25kr. per arbejdsdag, så det er nok meget godt givet ud.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)