Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En BILLIG Ingeniør søges...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 05
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal til at opføre mit drømmehus... Har fået en arkitekt til at tegne det... Men...

Nu har vores kære tekniske forvaltning i Randers kommune vendt tilbage med, at de ønsker beregninger på kontruktionen, taget, bærende dele etc etc...
 
Mit spørgsmål lyder så på: Er der nogle af jer der kender en BILLIG ingeniør der kan hjælpe mig med disse beregninger?
 
Jeg er jyde - så nu er I advaret... Det må ikke koste en skid
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

 
Kunne det måske ikke være en god opgave for en skole? Tror bestemt de vil hjælpe dig
 
 
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus

 
En vestjysk forretningsdrivende, ville heller ikke betale fuld pris for nogle beregninger,
og fik derfor en ingeniør til at lave disse i fritiden, da lokummet så brændte og kommunen
stoppede byggeriet, stak fritidsingeniøren af, og byggeriet stod stille lange tider.
 
Man kan også blive så fedtet at man holder på kronen og lader daleren rulle
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tror du nu ikke alligevel det var en god idé at involvere en ORDENLIG ingeniør, så huset ikke vælter sammen første dag du fylder badekarret op og dermed lægger ekstra tryk på gulvet? ;) Det er for dumt og kan koste dig ekstra meget at droppe ingeniøren.
Tilmeldt 12. Sep 05
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil såmænd godt betale for en ingeniør - ville blot lægge op til, at det ikke nødvendigvis skulle være et meget dyrt ingeniørfirma ;o)

Så hvis nogle kender et ordentligt mindre ingeniør firma, der vil påtage sig opgaven - og stå inde for den - så er jeg meget interesseret i at høre fra dem...
 
Måske der var en iværksætter (ingeniør firma) der læste med herinde, som kunne tænke sig lidt opgaver!
 
Jeg er klar over, at det selvfølgelig skal koste nogle gryn, bare ikke interesseret i at betale en formue for det ;o)
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12/20/2005 5:03:22 PM
Forfatter: Rasmus Huus

Vi vil såmænd godt betale for en ingeniør - ville blot lægge op til, at det ikke nødvendigvis skulle være et meget dyrt ingeniørfirma ;o)



Så hvis nogle kender et ordentligt mindre ingeniør firma, der vil påtage sig opgaven - og stå inde for den - så er jeg meget interesseret i at høre fra dem...




Måske der var en iværksætter (ingeniør firma) der læste med herinde, som kunne tænke sig lidt opgaver!




Jeg er klar over, at det selvfølgelig skal koste nogle gryn, bare ikke interesseret i at betale en formue for det ;o)


Ok, jeg forstod det bare som du ikke ville betale noget som helst for det, hvilket jo ville være dumt (et dumt sted at spare). Jeg trækker mig ud af debatten igen, kender ingen ingeniører.
Fra Århus
Tilmeldt 13. May 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Du kan prøve sende det til mig, så kan jeg lige se om jeg kan hjælpe dig. Jeg arbejder til dagligt med stål men jeg vil gerne se om jeg kan hjælpe dig.

 

I.K-E

 


 

Du finder min mailadresse her ind.

 

Ib

Ib Khater ik@ik-e.dk www.ik-e.dk
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 20-12-2005 15:42:05 Forfatter:Rasmus Huus
Det må ikke koste en skid



Man får som regel hvad man betaler for.... ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Man får som regel hvad man betaler for.... ;-)MVH

 

Men ikke altid...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)