Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til logo og skin

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er – Jeg skal i gang med en webbutik og har brug for hjælp til design af logo, visitkort samt design af skin til en Scannet løsning, helst et skin som jeg selv kan implementere. Mine krav til design/udtryk er at det skal være enkelt, troværdigt, stilrent og gerne nordisk/skandinavisk stil. Er der nogen der kan hjælpe med det, helst inden sommer (=juni/juli) og hvad er prisen? Worst case vil det være ok med levering af skin til webshop i starten af august ;-))


Det skal måske lige nævnes at produkterne i butikken er til børn - dog ikke børnesko eller tøj ;-) - og målgruppen er således forældre eller voksne i det hele taget. Da det jo er kvinderne der står for den overvejende del af indkøbene til børn, forventer jeg at min kundeskare vil have en overvægt af kvinder, hvilket måske er værd at have med i overvejelserne.


Glæder mig til at høre fra jer!


Fra Grenaa
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 24-05-2007 08:01:58 Forfatter:DCGH

Hej Amino’er – Jeg skal i gang med en webbutik og har brug for hjælp til design af logo, visitkort samt design af skin til en Scannet løsning, helst et skin som jeg selv kan implementere. Mine krav til design/udtryk er at det skal være enkelt, troværdigt, stilrent og gerne nordisk/skandinavisk stil. Er der nogen der kan hjælpe med det, helst inden sommer (=juni/juli) og hvad er prisen? Worst case vil det være ok med levering af skin til webshop i starten af august ;-))


Det skal måske lige nævnes at produkterne i butikken er til børn - dog ikke børnesko eller tøj ;-) - og målgruppen er således forældre eller voksne i det hele taget. Da det jo er kvinderne der står for den overvejende del af indkøbene til børn, forventer jeg at min kundeskare vil have en overvægt af kvinder, hvilket måske er værd at have med i overvejelserne.


Glæder mig til at høre fra jer!



 

Hej DCGH

minds4media arbejder bl.a. en del med design målrettet unge mødre.

Vi udgiver bl.a. det magasin, der hedder UNGMOR der udkommer gratis i bl.a. Ønskebørn & Babysam.


 

Du er meget velkommen til, at kontakte os.

Herefter kan jeg give en uforpl. pris.

 

Med venlig hilsen

 

Mikkel

minds4media

Tlf.: 46919050

Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Det kan jeg godt hjælpe dig med, smid mig en mail på lars@9ia.dk og skriv gerne mere om hvad du forventer, så kan jeg give dig et tilbud på opgaven :-)

 

Se også gerne www.9ia.dk for hvad vi har lavet.  

 

Hilsen

Lars Roed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)