Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til installering af Winfinans small business

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu siddet en times tid og knoklet med det her program. Jeg har brugt demo versionen 1 års tid og tænkte at det var tid at købe det, da jeg for længst er oversteget de 1500 bilags linier. Det er nu købt og installeret. Jeg har fulgt manualen trin 1 indtast licens nummer og luk programmet ned og åbn det igen. Men da jeg vil åbne det igen gider den ikke åbne:(. Der kommer en besked op om jeg vil tillade dette program at ændre noget på min computer. Det har jeg sagt ja til 10 gange nu. Efter mit ja begynder den at installere winfinans (igen, igen, igen). Når den er færdig lukker jeg vinduet ned og klikker på winfinans ikonet og regner med at programmet åbner. Men nej, der kommer den samme besked op endnu engang. Jeg har netop prøvet at genstarte min computer, men det hjalp heller ikke. Nogen der har erfaring og kan hjælpe :)

 

Annette

www.Annetteskager.com

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Mar 11
Indlæg ialt: 17
Fra  [MVS]® Hosting ApS Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette

Som Winfinans partner kan jeg muligvis hjælpe dig. Du kan kontakte mig på http://mvs.dk eller tlf. 70 225 775. 

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Jacob:). Min mand fandt ud af at slette en eller anden fil, så winfinans programmet ville åbne. Det var en fil der hed licens, som blev ved med at spøge. Det fungere helt fint nu, og det gik endda helt glat med at få mine tal fra demo versionen lagt over i købe versionen. Så nu skal jeg bare igang med at bogføre videre;)

www.Annetteskager.com

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Mar 11
Indlæg ialt: 17
Fra  [MVS]® Hosting ApS Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette.

Det glæder mig, at I fandt ud af, hvad der drillede og at det var nemt at få lagt tallene fra demo version over i din købte Winfinans Small Business.

God fornøjelse med jeres Winfinans løsning!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)