Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med GoldenPlanet CMS

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Vi er firma der skal have lavet en website med CMS og betaling. Betalingen vil vi nok lade en udenlandsk levarandør stå for, men selve websiten baseret på et CMS har vi tænkt os at få lavet i dk. Vi har kigget lidt rundt og synes at www.goldenplanet.dk ser ret godt ud, både hvad angår design og funktionalitet.

Er der nogen der har erfaringer med deres løsninger og deres kundeservice?

Mvh
Alex Lehmberg

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 03:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lige fået lavet en netbutik fra Golden Planet, se nederste link i dette indlæg.


Vi er imponeret over de mange muligheder vi har fået for en rimelig pris.


Admin-interfacet er noget bøvlet, ikke bruger venligt, computer-nørdet. Du skal gætte dig frem til, hvilke talkoder du skal sætte ind for at få et ønsket resultat. Men hvis du er god til at gætte tal, har du som sagt mange muligheder for at tilrette butikken til dine behov.


Vi har haft et lokalt firma til at lave butikken, og de har komunikeret med Golden Planet og Open Bizbox og QuickPay, så jeg har ikke selv erfaringer med servicen, men vi fik hjælp til de ting, vi bad om at få lavet.


Der er et enkelt problem tilbage tfm. betalingen, men det skal nok blive løst også.


 


mvh. Bo Jensen


Butik Go’aften


www.goaften.dk


Nyt spil for voksne: www.iSceneSat6.dk – specialbutik med alt til erotiske rollespil.


 


Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 81
Fra  United Web Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder lige nu og er ved at gøre brug af min 30 dages returret..

Og det er næsten udelukkende på grund af ekstremt dårlig kundeservice..

Her er min mail udveksling med golden planet:

 

Hej goldenplanet..
 
Alle betalings-muligheder for danske kunder er forsvundet...gælder både i shoppen og admin. de kan ses i admin, men ikke aktiveres/redigeres.
 
Det skete i forbindelse med at jeg ønskede at gøre checkout mere simpelt og kun ville tillade Paypal betaling..
 
Der er tilsyneladende ingen problemer i den engelske version, hverken i shop eller admin
 
mvh.
Piercingpusher.com
xxx xxxxx
Svar:
Hej xxx

Du har åbenbart rettet det selv.


--
Med venlig hilsen / Best regards
xxxxxx xxxxxxxx
mig igen:
Hej Thorfinn..

Nææh.. det har jeg ikke, men jeg har da prøvet.

Det gælder stadig:
1.    Alle betalings-muligheder for danske kunder er forsvundet...gælder
både i shoppen og admin. de kan ses i admin, men ikke aktiveres/redigeres.
2.    Der er tilsyneladende ingen problemer i den engelske version, hverken
i shop eller admin


mvh.
PiercingPusher.com
xxx xxxxx
Svar fra Goldenplanet:
Hej xxx

Jeg skal gerne sørge for, at vi kigger på det hurtigst muligt. For god orden skyld skal jeg dog lige gøre dig opmærksom på, at hvis problemet er opstået som følge af ændringer, I selv har foretaget og ikke er relateret til server-driften, vil det blive faktureret på timebasis (850,- DKK/time). Se eventuelt http://www.goldenplanet.dk/support/ for yderligere info.

Jeg skal derfor bede om din accept af dette, inden vi kaster os over det. Du er naturligvis velkommen til at sætte en budget-grænse på løsning af problemet.


--
Med venlig hilsen / Best regards
xxxxxx xxxxxx
mit svar:
Hej..  xxxxxxxx

Jeg har ikke foretaget ændringer, udover hvad man normalt kan stille på,
altså til og fravalg af betalings-metoder.


mvh.
xxx xxxxx
Sidste svar fra Goldenplanet:
det er vel også nok, der er ingen fejl i shoppen som sådan
så det kan kun være noget opsætningsmæssigt fra din side.

--
Med venlig hilsen / Best regards
xxxxxxx xxxxxxx


Der er altså kun en mulighed, nemlig at det er min fejl at alle betalingsmuligheder er forsvundet, i hvertfald iflg Goldenplanet.
Jeg må sige at, hvis jeg ikke kan fravælge en betalingsmetode som bankoverførsel, uden at alt forsvinder ( kortbetaling m.v.) og det derefter er min skyld..  så er jeg for dum til at have en shopløsning fra Goldenplanet...
mvh.

 

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alex

Siden i er på markedet for at lede efter en CMS løsning vil jeg da lige høre om, det kunne være interessant for dig at prøve en gratis demoversion af vores CMS system?

Her er nogle eksempler på vores referencer: www.jh-biler.dk, www.j-jensen.com, www.paintballdeluxe.dk, m.fl.

Send mig en PM på sbj@newangle.dk.

Med venlig hilsen / Best regards

Stefan Bech Jespersen
NewAngle Software
Marbækvej 6
6510 Gram

Tlf. 73 82 00 22
Mob. 21 95 64 01
Mail:
sbj@newangle.dk

www.newangle.dk
www.oscshop.dk
www.spillageret.dk

 

Tilmeldt 27. Sep 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Fik et tip om dit indlæg og det lyder jo ikke godt så jeg springer lige ind som ejer af firmaet Golden Planet.

Jeg har haft en programmør til at kigge på problemet og årsagen er ikke at du har slået betalingsmoduler til eller fra, men at du har ændret i den danske sprogfil for paypal betalingsmodulet. Sprogfilerne ('Standardtekster' under 'Indhold og layout' i administrationen') er ret følsomme fordi de som udgangspunkt er tiltænkt programmører - hvis du gerne vil arbejde med dem er det derfor en god idé at tage en kopi af den oprindelig tekst inden du ændrer noget.

Vi har nu lavet en ny funktion der kan fortælle dig som butiksejer om og hvor der er fejl i en sprogfil. Den kommer med i næste automatiske opdatering.

Din sprogfil for paypal er reetableret til den originale og det er igen muligt at vælge betalingsmuligheder med dansk som sprog i butikken.

Mvh.

Kenneth Pedersen

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

alex:
Hej,

Vi er firma der skal have lavet en website med CMS og betaling. Betalingen vil vi nok lade en udenlandsk levarandør stå for, men selve websiten baseret på et CMS har vi tænkt os at få lavet i dk. Vi har kigget lidt rundt og synes at www.goldenplanet.dk ser ret godt ud, både hvad angår design og funktionalitet.

Er der nogen der har erfaringer med deres løsninger og deres kundeservice?

Mvh
Alex Lehmberg

Hej Alex

Jeg kan ikke helt læse ud af dit indlæg om du er på udkig efter et rent content management system til at lave et website eller en shop løsning hvor I skal kunne sælge varer/service ydelser og modtage betaling?!

Vi laver webshops til en fast pris på 9.995,- men ikke rene hjemmesider.

Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alex,

Vi fremstiller også butikker med osCommerce ligesom Golden Planet.

Se f.eks. www.o2o.dk, www.teadrops.dk og www.ugrip.dk og www.pompdelux.dk

Ring til mig hvis du vil have et alternativt bud.

Med venlig hilsen Tim Janum / Janum@bellcom.dk / www.bellcom.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)