Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google kan ikke finde www.hns-as.dk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens jeg er ikke sikker på at vi snakker om det samme?

Selve Keywords Tagget altså 'Meta Keywords' bruges ikke af google, de bruges til den interne søgemaskine. Så når det gælder Ranking på Google, så kan jeg sige med 100% sikkerhed at det ingen infektion har.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Angrybird:

Jens jeg er ikke sikker på at vi snakker om det samme?

Selve Keywords Tagget altså 'Meta Keywords' bruges ikke af google, de bruges til den interne søgemaskine. Så når det gælder Ranking på Google, så kan jeg sige med 100% sikkerhed at det ingen infektion har.

vh AB

Det ser ud for mig som om i snakker om det samme. og ja jeg selv er af den overbevisning at hvis man benytter sig af metakeywords tagget på sin side, skal man også bruge det rigtigt, og ikke spamme så at sige.

Sådan har jeg det med rigtig mange ting, hvis man bruger det, så brug det rigtigt.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Angrybird:

Jens jeg er ikke sikker på at vi snakker om det samme?

Selve Keywords Tagget altså 'Meta Keywords' bruges ikke af google, de bruges til den interne søgemaskine. Så når det gælder Ranking på Google, så kan jeg sige med 100% sikkerhed at det ingen infektion har.

vh AB

Det ser ud for mig som om i snakker om det samme. og ja jeg selv er af den overbevisning at hvis man benytter sig af metakeywords tagget på sin side, skal man også bruge det rigtigt, og ikke spamme så at sige.

Sådan har jeg det med rigtig mange ting, hvis man bruger det, så brug det rigtigt.

MVH Kim

Ahh Tetzlaff - Hvorfor kunne jeg dog ikke huske det Huh?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mala:

KTJ-Media.dk:

Angrybird:

Jens jeg er ikke sikker på at vi snakker om det samme?

Selve Keywords Tagget altså 'Meta Keywords' bruges ikke af google, de bruges til den interne søgemaskine. Så når det gælder Ranking på Google, så kan jeg sige med 100% sikkerhed at det ingen infektion har.

vh AB

Det ser ud for mig som om i snakker om det samme. og ja jeg selv er af den overbevisning at hvis man benytter sig af metakeywords tagget på sin side, skal man også bruge det rigtigt, og ikke spamme så at sige.

Sådan har jeg det med rigtig mange ting, hvis man bruger det, så brug det rigtigt.

MVH Kim

Ahh Tetzlaff - Hvorfor kunne jeg dog ikke huske det Huh?

:) det er også svært at huske :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Det ser ud for mig som om i snakker om det samme. og ja jeg selv er af den overbevisning at hvis man benytter sig af metakeywords tagget på sin side, skal man også bruge det rigtigt, og ikke spamme så at sige.

Bestemt, men det har stadig ingen infektion.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Angrybird:

KTJ-Media.dk:
Det ser ud for mig som om i snakker om det samme. og ja jeg selv er af den overbevisning at hvis man benytter sig af metakeywords tagget på sin side, skal man også bruge det rigtigt, og ikke spamme så at sige.

Bestemt, men det har stadig ingen infektion.

vh AB

Nej det har ikke nogen effekt at bruge keywordsmetatagget, men det betyder ikke at det ikke har nogen negativ effekt at man overbruger det. Men ud over det, kan der være andre fordele i at bruge det, fx når man bruger nogle sociale bookmarking sites, så bliver de keywords man skriver brugt som tags, hvilket gør den process hurtigere. hvilket i sidste ende så har en positiv effekt på ens ranking.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa ... kontakt mig hvis du ønsker en annonce fra 365,- om året ....

 

mvh Peter

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Angrybird:

KTJ-Media.dk:
Det ser ud for mig som om i snakker om det samme. og ja jeg selv er af den overbevisning at hvis man benytter sig af metakeywords tagget på sin side, skal man også bruge det rigtigt, og ikke spamme så at sige.

Bestemt, men det har stadig ingen infektion.

vh AB

Nej det har ikke nogen effekt at bruge keywordsmetatagget, men det betyder ikke at det ikke har nogen negativ effekt at man overbruger det. Men ud over det, kan der være andre fordele i at bruge det, fx når man bruger nogle sociale bookmarking sites, så bliver de keywords man skriver brugt som tags, hvilket gør den process hurtigere. hvilket i sidste ende så har en positiv effekt på ens ranking.

MVH Kim

Det er bestemt værd at bruge tid på. Men jeg tror ikke det var det trådstarter ville frem til:)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 24. Jul 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu har tråden kørt i et par døgn, og som jeg tolker jeres forslag er der ikke en klar og entydig metode til at optimere sin hjemmeside til google.

Hvad gør vi så???

Er der nogle, som har været gennem en google-optimering?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

qweqwe:
Nu har tråden kørt i et par døgn, og som jeg tolker jeres forslag er der ikke en klar og entydig metode til at optimere sin hjemmeside til google.

Der er helt kaos i jeres sidetitler, og der er f.eks. ikke én eneste side, der bare delvist er optimeret mod synlighed på "tømrer Næstved".

I har brug for en køreplan til at få den hjemmeside gjort søgemaskinevenlig - og at få indholdet optimeret i forhold til, hvad I vil være synlige på.

Potentialet er der bestemt - det er en flot og professionelt udseende hjemmeside. Jeg vurderer ud fra, hvad du skriver, at I ikke selv har kompetencerne til at få det klaret. Find derfor en god og velanskrevet SEO leverandør - og tagendelig referencer på den, I vælger, inden I indgår en aftale.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)