Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du tør ikke se hvor mange penge man kan tjene på Zinzino...eller gør du??

Side 28 ud af 31 (310 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 02:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Big Smile  Du trenger overhodet ikke legge igjen noe kortoplysninger eller andet, er bare å klikke litt, så får du nok til skal du se :-)

 

"Hvem pokker siger kaffen smager bedre end andre produkter? Zinzino lader jo ikke deres maksiner eller kaffe teste... man skal altså tage deres ord for gode varer".

 

- Jeg sier kaffen smaker bedre end andre produkter. Du trenger ikke ta deres ord for det, men mitt ord. Men som du vet, smaken er som baken/røven/arsle...nemlig delt.  Noen liker druer, noen liker rosiner...åkke som så er de kvinner begge to:p

 

hva har  http://www.kaffedeli.dk/kaffe-cafe-coffee-espresso-cappuccino-cafelatte/semiautomatisk-espresso-maskine.htm

med mitt eksempel å gjøre???? Jeg sammenlignet med Nespresso sin kapsel maskin.  Jeg har solbriller kjøpt på Shell for 59,-  men jeg har også 2 par solbriller med merke D&G...skal jeg da hyle ut at D&G er altfor dyre? Nei det driter jeg i, fordi jeg liker designen og kvaliteten D&G kan gi meg.

Kanskje vi alle skulle lage opptøyer utenfor butikkene til Adidas fordi man får kjøpt skoene mye billigere på E-bay...

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Norsk fjeldtåge. Effektiv måde at kvæle debatten på men ligeså useriøst som resten af Zinzino´s fatamorgama show. Trist at menneskeligheden indeholder disse elementer af snyltere. Go Home Mr. Sæle!

Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

sejtræk:

Norsk fjeldtåge. Effektiv måde at kvæle debatten på men ligeså useriøst som resten af Zinzino´s fatamorgama show. Trist at menneskeligheden indeholder disse elementer af snyltere. Go Home Mr. Sæle!

 

Useriøst som resten af zinzino.............kan vi få en begrundelse for disse ord og denne gang en seriøs begrundelse???

 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hallo venner, nu kan produkterne jo godt være gode, som den kære normand skriver... Fordi kaffen sælges som MLM så fortæller det jo intet om smagen eller oplevelsen. Jeg bider mærke i at en anerkendt person her på Amino, som Peter Revisor, siger det er noget han bruger og det smager godt.

Så hold jer nu til MLM delen, og bedøm ik et produkt i ik har smagt for så ender i jo på samme niveau, som salgstalerne for et MLM firma...  

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 01:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller,

Fashion-Seller:

Hallo venner, nu kan produkterne jo godt være gode, som den kære normand skriver... Fordi kaffen sælges som MLM så fortæller det jo intet om smagen eller oplevelsen. Jeg bider mærke i at en anerkendt person her på Amino, som Peter Revisor, siger det er noget han bruger og det smager godt.

Så hold jer nu til MLM delen, og bedøm ik et produkt i ik har smagt for så ender i jo på samme niveau, som salgstalerne for et MLM firma...  

Jeg er helt enig.

Lad mig lige minde om at jeg besvarer trådens spørgsmål her: http://www.amino.dk/forums/p/15848/422238.aspx#422238

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper G:

Fashion-Seller,

Fashion-Seller:

Hallo venner, nu kan produkterne jo godt være gode, som den kære normand skriver... Fordi kaffen sælges som MLM så fortæller det jo intet om smagen eller oplevelsen. Jeg bider mærke i at en anerkendt person her på Amino, som Peter Revisor, siger det er noget han bruger og det smager godt.

Så hold jer nu til MLM delen, og bedøm ik et produkt i ik har smagt for så ender i jo på samme niveau, som salgstalerne for et MLM firma...  

Jeg er helt enig.

Lad mig lige minde om at jeg besvarer trådens spørgsmål her: http://www.amino.dk/forums/p/15848/422238.aspx#422238

// Jesper

Det var skam ik til dig ;D Det var til de indlæg ovenover, hvor der klages over prisen. Produktet kan jo sagtens være prisen værd, men det kan os være noget L***...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken tråd!

.............. Produktet kan jo sagtens være prisen værd, men det kan os være noget L***...

Hvilken konstatering - Hmmmm. En måling er bedre end ti meninger ikke - så undlad at udtale sig før man har prøvet - så kan man jo sammenligne oplevelsen med prisen !  Idea

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Hvilken tråd!

 

.............. Produktet kan jo sagtens være prisen værd, men det kan os være noget L***...

 

Hvilken konstatering - Hmmmm. En måling er bedre end ti meninger ikke - så undlad at udtale sig før man har prøvet - så kan man jo sammenligne oplevelsen med prisen !  Idea

Tror du skal tage læsebrillerne på!!! Hvordan kan du sige "Hvilken konstatering - Hmmmm." og bagefter konkludere det jeg har gjort. Læser du blot et indlæg eller følger du med i debatten, hvilket vil sige de foregående indlæg også?

For det der var da noget af et MLM-selvmål af de store...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 11:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

For lige at gøre en lang historie kort......... hvis nu at det Zinzino laver er ulovligt.... hvorfor er der så ikke nogen der er blevet arresteret.....hvorfor bliver der ikke rejst tiltale mod nogle personer... hvorfor er det kun ekstrabladet der fortsætter deres hekse jagt.....

Drenge og piger....det her kommer i ingen vegne med...Jeg vil anbefale jer at gå ind på www.disafo.dk og se at vi er medlemmer af direktesalgsforeningen.... Tror i selv på at vi ville være det hvis det var ulovligt det vi laver... nu må i sgu tage jer sammen.....

 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten:

For lige at gøre en lang historie kort......... hvis nu at det Zinzino laver er ulovligt.... hvorfor er der så ikke nogen der er blevet arresteret.....hvorfor bliver der ikke rejst tiltale mod nogle personer... hvorfor er det kun ekstrabladet der fortsætter deres hekse jagt.....

Drenge og piger....det her kommer i ingen vegne med...Jeg vil anbefale jer at gå ind på www.disafo.dk og se at vi er medlemmer af direktesalgsforeningen.... Tror i selv på at vi ville være det hvis det var ulovligt det vi laver... nu må i sgu tage jer sammen.....

 

det er fordi politiet er så sløve og underbemandede at de slet ikke har resourcer til at tage sig af den her slags aktiviteter før en eller anden politiker vækkes op og når der kommer nok focus på det. Så kommer hele banden på banen og skal jamre sig foran mikrofonerne. Der kommer nok forslag om Video overvågning, det er der penge i! Er der ikke nogen der har tænkt over det?  En  TV Video MLM Pyramide aktivitet. Her kan der rigtig køres på følelser og skræmme kampanjer, indbruds- og voldstatistik tilsat en knivspids fremtidsforskning om kommende chokbølger af kriminalitet.  Nye forhandlere vil stimme somspyfluer rundt en nylagt hunde-bæh. Dybt useriøst? Ja tilstået. Man trækkes ned i det på en underlig måde....

Side 28 ud af 31 (310 indlæg)