Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris & ros på ny løbeblog :D

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Heeeej Amino'er,

Jeg har den seneste uge hygget mig lidt med at lave en blog på et af mine domæner omkring løb og dertilhørende udstyr. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få lidt feedback på min nye side som jeg selv synes er super flot og indbydende. Men der er jo også andre der skal se på den :D Er der nogle ting i savner eller noget i ville ændre ville det være fedt at høre, så må jeg jo se om jeg er enig ;) 

Jeg er rigtig glad for ting som er minimalistiske og rolige i farverne så derfor har jeg også forsøgt at skabe en side der er det. Dette er en side for min egen interesses skyld og jeg har lavet den fordi jeg synes det er sjovt... og fordi jeg kan :D

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Går ud fra, at det er CPH:RUNNING du gerne vil have feedback på? Umiddelbart er hjemmesiden super flot og indbydende ud. Jeg er dog knap så vild med den lille flap du har siddende i hjørnet, hvor man kan tilmelde sig nyhedsbrevet. Du mangler også at få oversat lidt hist og her, men det er småting.

Overordnet er det en super flot side. Godt klaret! ;-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

under sider uden indhold siger sorry siden findes ikke lav kun de under sider der kan vises som der er indhold på siden så når der er indhold disse kommer de frem i menuen 

flere undersider kan jeg kun desuden et indlæg så der skal  en del mere indlæg på siden eller du kunne ligge nogle af kategorierne samme derved lettere at overskue og man tager siden mere seriøst , vis der kommer meget meget indhold siden behøves ikke sammensætte kategorier

der mangler en om jer side hvem er i og hvorfor er denne her side lavet

husk også social medier på din side google plus især mangler der men også en god ide med facebook og twitter da social medier giver lidt trust rank især google plus i google

give karakter til artikler kunne også være en god ide og kunne sikkert få lidt mere gang i siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 320
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot blog. Kunne du eventuelt være interesseret i et samarbejde med Danmarks største site for løbsresultater?

Jeg driver TimeTri.be med en kammerat. Hvis der er interesseret, kan du se mere på: timetri.be

Se dansk tv fra udlandet via dansk proxy med DanskProxy.com.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt design osv, men føler at der mangler tekst på forsiden :)

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for respons.

Jeg ved godt at der ikke er mange blogindlæg endnu. Men det kommer forhåbentligt. :D

Jeg var selv lidt i tvivl om 'flabben' i hjørnet og valgte at tage den med så i kunne se den. 

Der kommer nok også en side med navnet 'Om' eller lignende med noget info.

Men er super glad for at i synes den ser flot ud. Det gør jeg selv og er meget tilfreds med designet.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

husk også social medier på din side google plus især mangler der men også en god ide med facebook og twitter da social medier giver lidt trust rank især google plus i google

give karakter til artikler kunne også være en god ide og kunne sikkert få lidt mere gang i siden

Der kommer links til sociale medier men skal lige finde ud af hvordan det er bedst og pænest og jeg vil da også se på muligheden for karaktergivning.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Brandes Kraaijenzank:

Flot blog. Kunne du eventuelt være interesseret i et samarbejde med Danmarks største site for løbsresultater?

Jeg driver TimeTri.be med en kammerat. Hvis der er interesseret, kan du se mere på: timetri.be

Fortæl gerne mere :D Hvad har du i tankerne og hvordan :D

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Rosenberg:
Fedt design osv, men føler at der mangler tekst på forsiden :)

Hvad kunne du godt tænke dig som var på forsiden. Det er meget med vilje at den er så plain og simpel... men hvis du har gode ideer vil jeg gerne høre dem :D og tak for rosen af design

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillader mig at bumpe :D

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)