Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan vil I markedsføre en ny hjemmeside/service?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 22
Fra  Drengeting.dk Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de fine ord :-) - og for god konstruktiv kritik, - det kan aldrig få nok af!

Jeg vil give dig helt ret i at den stadig mangler lidt finpudsning rent grafisk. Derfor har jeg også min grafiker igang - as we speak - med at pudse på den. Jeg er ikke helt vild med KØB knappen selv. Tror den er en hæmsko for god konvertering da den er lidt for direkte til den danske forbruger. Jeg har tænkt istedet at få sat en kurv på - altså som ikon. Det siger jo det samme men er knapt så hårdt og koldt.

Ja, - det er en Dandomain shop. Havde fået den anbefalet, men er ikke ovenud tilfreds. Der er rigtig mange gode ting ved Dandomain, men der er dælme også mange ting der er svære at få til at fungere...

Vil i øvrigt godt anbefale min grafiker - han har den skønneste krøllede kreative hjerne og kommer virkelig med mange gode indspark. Tjek evt. hans side www.undertryk.dk

Skal nok lægge lidt diverse ind på BoBeo med jævne mellemrum :-)

Heidi

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 77
Fra  atriumWeb ApS Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

1: NYE BRUGER:

Nu har jeg brugt lidt tid på din side og har endnu ikke helt regnet ud, hvad det er jeg kan eller skal bruge den til. Det skal gøres meget mere tydeligt hvad det er, og hvad jeg får ud af siden. Knappen for at tilmelde/oprette bruger er gemt oppe i hjørnet, det er ikke så smart hvis du gerne vil have dine besøgende til at tilmelde sig.

2: Markedsføring:

Jeg ville ikke bruge så lang tid på det endnu, ikke får du har fået styr på siden. Der er ikke noget ved at poste penge i besøgende som ikke forstår hvad de skal med siden.

- Martin

atriumWeb ApS - Webbureau Århus

Fra Haslev
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 22
Fra  Drengeting.dk Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej martin

Din kommentar, - er den rettet mod BoBeo eller Drengeting.dk?

VH

Heidi / Drengeting.dk

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Heidi,

Jeg tror den var minded på bobeo :)

AtriumWeb,

Selvom den primære målgruppe lige nu er dem der skal fylde siden op med indhold..

Så er den egentlige primære målgruppe jo dem, der skal bruge siden, og de behøver nødvendigvis ikke registrere sig.. Men, det da en fordel hvis de gør..

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 77
Fra  atriumWeb ApS Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det var til Bobeo.

Jeg mener stadig der mangler en form for intro/forklaring på hvad siden kan bruges til.

Det første jeg tænker når jeg åbner siden:

Hold da op noget rod.

Måske den plads der er i toppe, på den hvide banner, kunne bruges til at lave en tag-line, der giver klar besked om hvad der sker på siden.

- Martin

atriumWeb ApS - Webbureau Århus

Fra Haslev
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 22
Fra  Drengeting.dk Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil give Martin ret i at sideopbygningen ikke er helt optimal. En kort og klar introduktion i toppen ville være super fint. Samtidig ville det også være rart hvis der var nogle selecteringsmuligheder. Jeg tænker her hvis man opdager et firma, hvis varer man godt kan lide, og derfor gerne vil se hvad de ellers har posted. Her ville det være rart at kunne vælge at se deres profil eller links.

- Heidi / Drengeting.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)