Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg som webshop-ejer sende gratis kondomer til mine kunder?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Skriv logoet med jordbærsmag på selve kondomet, så pigen husker hvor julegaven skal købes Big Smile

Hvorfra ved du, at det kun er piger, som evt kommer til at smage det? Wink Der findes vel også par i DK, som består af 2 hankøn... hehe

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes da det er en god service, ligesom den lille chokolade til kaffen på en cafe.
Og til dem der synes det ikke er smart at lille Lars får kondomer med til sin butterfly, husk at det nok er hans forældre der bestiller og modtager pakken... Han kan jo ikke selv købe på nettet.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret Jens. Det har du ret i, og jeg tror også, at jeg vælger at gøre det :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Er enig med Fashion-Seller i at der findes bedre alternativer. Jeg tror du kan finde produkter som vil passe bedre ind end kondomer.. 

- slik

- Fed manual/guide om at få slips på

- Scorebog Big Smile

- Voks

Eller noget helt andet :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Nicolaj Thomasen:

Skriv logoet med jordbærsmag på selve kondomet, så pigen husker hvor julegaven skal købes Big Smile

Hvorfra ved du, at det kun er piger, som evt kommer til at smage det? Wink Der findes vel også par i DK, som består af 2 hankøn... hehe



Hvorfra ved du er der kun er to deltagere - eller at der måske endda ikke kun er en?! Big Smile 
Sorry, kunne ikke lade være - det er gas  Wink

@Slipsefyr,
Jeg synes idéen er sjov nok, men synes også at det kunne være et tilvalg ved køb. Dog ikke nødvendigvis som indkøbskurv som nogen har foreslået. Jeg kan godt lide denne idé, men du skal så bare være opmærksom på at der muligvis stadigvæk er en regel om at du ikke må tilbyde noget "gratis", hvis det er købsbetinget. 

Jeg er ville personligt ikke sende dem til kunder under den seksuelle lavalder. Ikke at jeg blåøjet tror at de ikke er nysgerrige efter den slags, men jeg synes ikke noget der kan misforståes som seksuelle forslag skal sendes til mindreårige. Dels synes jeg barndommen skal have lov at vare så længe som muligt - men hvis de vil vide noget er det en anden sag. Dels er det for mange en påvirkelig, hvor mange "følger flokken" og det kan godt sende et signal om at alle 13 årige har brug for kondomer. 

Du kan jo vælge kun at sende dem til dem over den seksuelle lavalder og evt gøre det til frivilligt. Den sidste del er muligvis overflødig. Hvis holder dig til dem over, 18 år skal du nok langt ud på den indre missionske Vestkyst før der er nogen, der går i selvsving over det, men det kunne jo så være en vinkel, der kunne give dig omtale og dermed reklame.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige prøve at åbne den her debat igen, da jeg faktisk synes, at det er en ret spændende debat. Det kunne være interessant at få endnu flere synspunkter med Smile

Er der nogle webshop-ejere her på Amino, der har prøvet at sende kondomer med til jeres kunder? Eller er der en anden giveaway, som I har haft succes med?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hva f..  , er du ikke kommet videre - er du iværksætter eller offentlig ansat ??  :)

 

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Chipii Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Just do it.. Så får du selv en indblik i hvordan det kommer til at fungere..

Hvis det har en effekt så fortsætter du ellers så dropper du..

Mht så kan du få dine kunder til at registerere deres aldre under oprettelse af konto og dermed kan du heraf sortere din 'gaver' ..

www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Hva f..  , er du ikke kommet videre - er du iværksætter eller offentlig ansat ??  :)

Godt spørgsmål! Jeg mistede såmænd bare lidt pusten sidste gang efter de tvivlsomme kommentarer og så meldte andre arbejdsopgaver sig på banen, der gjorde, at jeg aldrig fik realiseret dette initiativ.

Men ja - jeg fangede godt din pointe med indlægget, og jeg må da hellere få prøvet det af så Wink

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg syntes det er en god idé, folk vil nok omtale det i deres omgangkreds, så får du noget reklame, om det er god eller dårlig reklame er nok svært at sige. Men set i lyset af din målgruppe, er det nok et meget fedt stunt.

Venlig hilsen

Jesper Jørgensen 

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)