Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har en ide til en ny App - Hvad koster en programmør?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter en del betænkningstid er jeg nu kommet frem til, at jeg vil prøve få ført min App ud i virkeligheden, eller - det tror jeg i hvert fald, jeg vil!

Jeg er nemlig ikke helt klar over, hvordan prisniveauet på sådan noget ligger .. Selvfølgelig vil et partnership-af-en-art være det bedste for mig, og især når min idé virker særdeles nem at distribuere, men da dette måske ikke er det nemmeste, søger jeg nogle til at lave den for mig ..

Hvad kan jeg forvente en programmørs timeløn typisk ligger på? Både for en uddannet og for en selvlært?

Er nogle interesseret i et evt. samarbejde, kan vi selvfølgelig også finde ud af det ..

- Ser frem til at blive klogere!

ssmadsen

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv Amino Freelancer, hvis du har brug for hjælp til at komme videre med dit projekt. Få hurtigt bud på opgaven, til den skarpeste pris - De relevante freelancere får automatisk besked når du lægger opgaven i udbud.

Prøv Amino Freelancer her.

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 20
Fra  SoMoWeb Development Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det er lidt svært at sige hvad timelønnen er og du vil nok opleve mange ikke vil give dig et konkret beløb. Tror også det er meget forskelligt.

Jeg selv vurdere det fra app til app. Hvis det er noget hvor jeg allerede når jeg læser ideen har kodet det inde i hoved så er min time pris ikke særlig høj men hvis det er noget som er meget omfattende og kan virke ret besværligt så sætter jeg gerne timelønnen lidt op.

Men igen det er forskelligt fra person til person. Jeg fik en gang et tilbud fra et firma hvor jeg skulle have lavet noget hos dem, og der lå en time pris omkring 700kr. Det er så et par år siden nu men ved ikke om det er helt skævt.

Jeg er stadig en ny udvikler på market så jeg skal ikke kunne sige præcis hvordan det er, da min erfaring ikke er så stor endnu.

Hvis du vil have et bedre skud på hvad jeg tror din ide vil koste at lave er du velkommen til at skrive til mig herinde eller på min mail, gerner88@gmail.com

:)
//Gerner

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

En programmør med dansk kontakt person tilknyttet koster hos os 100.- pr time.

Mvh

HH

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

En dansk udvikler koster alt fra 350 og op efter.

Jeg plejer at aftale faste priser, så der kan timeprisen også komme derned omkring ;-)

Jeg udvikler selv apps, så hvis det er, må du meget gerne sende mig en pb med kontakt info, så kan jeg mere præcist sige hvad det kan koste.
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ssmadsen:

Hvad kan jeg forvente en programmørs timeløn typisk ligger på? Både for en uddannet og for en selvlært?

Det er naturligt at tro, at programmørens timepris er afgørende for hvor meget din app vil koste at udvikle. Men det er faktisk langt fra tilfældet!

Sagen er den at der er helt utroligt stor forskel på programmøres effektivitet, en af undersøgelserne om emnet, viste en faktor 1 til 50 imellem den væste og bedste på en årgang på Uni.

Så lad vær med at fokuserer på timepris, istedet bliver du nødt til at skaffe konkrete tilbud!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter har så ganske ret, skal du ha lavet en apps eller næsten hvilken som helst opgave : få et tilbud på opgaven, husk dog prisen gælder for det aftalte og ikke hvis du kommer med snesevis af tilføjelser, ændringer osv.

Lav en grundig beskrivelse, brug heller noget ekstra tid på forberedelsen, den er givet godt ud mange gange i sidste ende og du får et bedre tilbud.

Held og lykke med idéen, vi er sikkert mange der glæder os til at byde på den.

Mvh

HH

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære ssmadsen,

En løsning på dit app projekt kunne jo være at bruge det danske outsourcing firma ChinaSoft, som tager 200 kr. i timen for apps projekter. Held og lykke med dit projekt, vi glæder os allerede til at prøve dit APP :)

JeffDoe 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nørresundby
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 148
Fra  NemTilmeld.dk Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Remydk:

Jeg vil anbefale http://www.smartdatainc.com/ deres time pris ligger omkring 11-15 USD. Vi har brugt dem flere gange til iPhone og iPad apps.

Har i været tilfreds med resultaterne?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)