E-leksikon er gratis at benytte og der skal som udgangspunkt ikke tjenes penge på siden.
Samtidig er vi en forholdsvis lille virksomhed.
Der er jo intet galt i ambitioner og et sted skal man også starte.
Men når I skriver om jeres tjeneste, at I har målet om at være de største uden at gå på kompromis med kvaliteten, så mener jeg at man for at få størst muligst sucess må starte med kvaliteten og ikke kvantiteten.
I er jo eksempelvis oppe imod Den Store Danske Encyklopædi, der også er gratis.
Som bruger vil jeg umiddelbart tænke: Hvorfor lige netop vælge E-leksikon og ikke Den Store Danske?
Det kan opfattes en smule modstridende, at der i samme omgang som der nævnes kvalitet og fokus på de faktuelle informationer, ikke er kræfter til at sørge for at gennemse en enkelt artikel og rette forkert sprogbrug/grammatiske fejl (her tænker jeg ikke på kommafejl)
Rent strategisk vil det nok også være en fordel at få det placeret strategisk i udviklingsprocessen her i opstartsfasen end at skulle gå i krig med det senere.
:)