Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logodesign.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har for nyligt fået lavet et logo via logobutik.com, - men jeg synes ikke helt, jeg er imponeret.

Jeg vil derfor høre, om der er en skrap grafiker herinde, der vil prøve kræfter med mit logo.

Det skal (naturligvis) være flot og i et moderne design. Jeg vil meget gerne have det i 3D, da jeg synes, det gør det lidt mere "lækkert".

Mit budget er 500 kr.

Har det interesse, så smid mig en PM.

Mvh
Chris

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Læg din logo design opgave i udbud hos Amino Freelancer. Mange freelance-designere konkurrerer om opgaven, så du er garanteret den bedste pris på dit logo design.

Læg din opgave i udbud her.

Fra Aars
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej

Jeg kan lave et logo til din modewebshop. Jeg kan også lave et logo som signalerer det din webshop vil komme til at signalere så der er overensstemmelse mellem det, der er kernen i din forretning og de signaler, der bliver sendt ud. Det er almindeligt kendt at netop det samspil mellem virksomheden og den måde omverdenen opfatter din virksomhed er så vigtig. Det er der folk, der er eksperter i. Det hedder branding.

Jeg kan også lave dig et logo, der er en del af en helhed, hvor design af webshoppen, papir, logo med mere har det samme udtryk så dine kunder er sikre på hvem de har handlet med og gerne skulle komme tilbage til, når de næste gang skal handle modenettet.

Honoraret til en seriøs logodesigner skulle gerne dække nogle af følgende omkostninger: Han skal bruge en computer, noget software og noget tid. Han skal bruge noget tid på at sende tilbud til dig, kommunikere hvad du forventer og hvad din smag er. Så skal han bruge noget tid på at researche- idéudvikle og måske lave nogle skitser, der kan efterses af dig som kunde, så designeren nogenlunde ved, hvad vej han skal gå. Derefter skal der rentegnes og laves logo i forskellige versioner - til papir, web og måske i sort/hvid.

Det kræver naturligvis designerens baggrund, at der kommer noget brugbart og seriøst ud af det. Hans sans for æstetik, uddannelse, erfaring og kundskaber i hans foretrukne grafiske programmer.

I regnskabet ligger der udgifter til designerens nye programmer som han er nødt til at opdatere for at kunne tilbyde sine kompetencer i næste måned og næste år. Han skal nok have lidt tøj på kroppen og hans børn lidt mad i munden. Det er almindelig praksis. Derudover skal han på ferierejse til Hansa Park til sommer og på vejen hjem stoppe ved Poetch, hvor der bliver puttet lidt godter i baggagerummet.

Nu sidder du sikkert selv og tænker: Med alt det ævl, så er der da ikke meget tid til at lave logo til min webshop...

Det er der du tager fejl. Jeg kan lave alt det ovenstående og kontakter du mig med henblik på at få dig et nyt logo så skal du ikke regne med, at jeg slipper dig igen før jeg er helt sikker på, at du er tilfreds.

Nu er det op til dig at smide mig en pm...

Mvh Lars.

- det kan godt være, at vi lige skal snakke om honoraret...

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vel talt Lars! Jeg er fuldstændigt enig.

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 151
Fra  kk-text Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan kun tilslutte mig Lars Holmgaard!

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tager hatten af for Lars! Kan kun være alt for enig!

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Pyha, du har da forhåbentlig andre kunder end mig, - for alle de ting, du nævner, har jeg vist ikke råd til.... Wink

Jeg har ikke selv forstand på design, men jeg tænkte bare, at hvis man er 100-meter mester i f.eks. Illustrator og har lidt grafisk snilde, så kan man vel lave et logo på et par timer?

Og 250 kr. i timen er vel ganske udmærket?

Men om det er 500 eller 800 kr. er ikke afgørende, - hvis logoet vel at mærke er lige, som jeg vil have det. Stick out tongue

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan sagtens lave et logo på en time, og det bliver også derefter.

Hvis du kan leve med det, så synes jeg det er helt fint. Men logo-design er en af de sværeste og mest tidskrævende 'kunst-arter' inden for visuel formgivning. Det kræver et indgående kendskab til virksomhedens indentitet, og dermed også møder hvor designeres skaber sig et overblik over hvilken historie der fortælles i logoet. Man arbejder med symbolik, følelser, billeder, og man skal virkelig passe på ikke at skabe et logo, som fortæller en helt anden historie end den der er vigtig og relevant for virksomheden.

Jeg ville aldrig kunne lave et logo for 500kr, det er jeg alt for kvalitetsbevist til (hvis jeg må være så fræk), men jeg synes samtidig det er fint for dem der kan leverer, og dem der kan bruge et logo til lavpris. Har du ambitioner, har du lyst til at vise du er seriøs og vil skabe noget unikt, så vil jeg foreslå dig at gå en anden vej. Ja, det er dyrere, men sådan er det med kvalitet.

Held og lykke med det hele Smile

Vh Allan M.

Digital freelance Art Director / grafisk designer af Web og Apps.

Portefølje: www.symbiotic.dk • Skype: allanmarcuslund • Mail: am@symbiotic.dk

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.

Selvfølgelig er der sammenhæng mellem pris og design, - og selvfølgelig skal et gennemarbejdet logo til anvendelse på både web, brevpapir, tryk osv. koste mere end 500 kr.

Jeg er dog lidt i tvivl om, hvorvidt et logo i min prisklasse ikke er nok i 1. omgang, - men jeg går i tænkeboks.

God dag.

Mvh

Chris

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

  Alting har en begyndelse og hvis du kan leve med et logo til 500 kr. til at startede med, så er det trods alt bedre end intet logo.
Du skal bare skrive dig bag øret at du med 500 kr. nok ikke får et logo som "kan det hele".

Men du kan jo altid opgradere dit logo senere hen hvis der bliver brug for det og økonomien er der til det.

Hvor vidt du skal bruge 500, 5.000 eller 50.000 kr. på et logo bør ihvertfald ikke på nuværende tidspunkt være det afgørende for om du få din webshop i luften.

/Jesper

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)