Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger ekspert i skatteregler.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino´s

Er selvstændig med mit enkeltmandsvirksomhed og er begyndt at sende faktura for det arbejde jeg laver for firmaer. (havde deltidsløn før)

Har fået B-skat kort fra Skat og De forlanger 39700,- 5 gange resten af året for perioden Maj - Dec 2007. Min skatte procent er på 49%, som vist nok er max.

Jeg er lidt bekymret for dette, da jeg vil få svært ved at, få det til at kører rundt og leve af det.

Skal bruge en ekspert, der kan guide mig igennem proceduren i udregningen. Også gerne alt hvad der kan trækkes fra som: Kørsel, særlig pension, gæld, renter m. m.

Vil også gerne vide meget mere om de ting man kan trække fra (lovligt) og andre smutveje, som skal være lovlige. Har en ide om at Skat ikke fortælle mig alt.

Også det med at man kun skal betale 28% i skat af de penge der bliver stående i firmaet.

Jeg har gæld privat og vores budget skal bruge penge privat hver måned, som jeg skal trække ud af firmaet.

Håber at få mange mange gode råd og vejledninger.

Jeg kan også kontaktes ved at tilføje mig på MSN på: bccimport@hotmail.com

Håber på hjælp idag 26/5-07, er på arbejde idag fra 18:00 - 06:00 imorgen tidlig. Så er på MSN hele det tidsrum.

Gælder også de næste 5 dage.

Vil også gerne have gode link, der kan forklarer mig alt det jeg vil vide. men ikke de links der taler kryptisk sprog. Skal være forståeligt.

Hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

 

Vi kan da sikkert hjælpe.

 

Du er velkommen til at kontakte os via PM eller info@ppconsult.eu

 

 

/Peter

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tør godt at kalde mig ekspert i skatteregler men tyngden af dine spørgsmål vil en revisor - eksempelvis Peter - snildt kunne klare, ligesom at revisoren også kan hjælpe dig med regnskabsmæssig bistand.   

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, til alle jer som kager rundt i regnskabet er der kun én ting

få jer en bogholder. En bogholder kan lave det meste og jeg betaler det samme som jeg

selv tager i timen altså en time for en time. En bogholder kan svare på de mest alm. spørgsmål

og kan udarbejde momsregnskab og balance og alt hvad man behøver, alt bliver lavet klar til revisoren.

Få jer en bogholder!

 

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)