Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Minbabysitter.dk - giver I lige et par gode meninger til kende ?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Jeg har en side, der hedder http://www.minbabysitter.dk - jeg hører meget gerne fra Jer med konstruktiv kritik - er siden brugervenlig - er den nem at finde rundt i - layout - ja bare skyd løs, alle kommentarer modtages med tak.

De bedste hilsener

Thomas

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syndes at siden er rigtig fin og jeg syndes at brugervenlighed er super, jeg kunne iværtflad hurtig finde en babysitter i mit område. og det er jo det som at det handler om.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Fin side.. minder meget om "privatlære.dk".. koncept mæssigt.. men de sites er jo også populære:)

Grafisk er jeres dog bedre.

Jeg har en kunde der skal til at lancere en børnetøjs webshop.. hvad skal du have for et banner på din side? Og hvordan ser det ud med besøgende? Er siden helt ny?

Held og lykke :)

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nitzsch

Tak skal du have - det er godt at høre - vi har vægtet at det er enkelt og nemt

Vh thomas

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Tak for det også - og har også brugt lidt midler på grafikken - siden har kørt i en del år - men har det sidste år gjort rigtig meget og nu med mange besøgende.

Kan du maile mig på admin@minbabysitter.dk så kan vi drøfte omkring annoncering.

vh Thomas

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert et godt tiltag - jeg fortæller straks videre om sitet til mine bekendte med børn ..

Synes siden virker rigtig god, og overskuelig .. godt koncept!

Ejer og driver: Triito.dk - Anmeldelser af danske webshops og produkter!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes siden den er OK Big Smile

social medier kunne jeg ikke se google plus på siden det kan betyde en del i google med en masse plusser.

hvor betingelserne ved opret bruger dem kunne jeg ikke lige se , det er en gode ide man skal godkende nogle småting før man opretter sig derved stiger seriøsitet meget over din side

 hav grund menuen på alle undersider samme som er på forsiden så vil jeg sige det er nemmere at komme rundt på din side

firma info i fodnoten , det ville lige skabe et ekstra gang tillid tid din side , derved kan nemt hurtigt kontakte jer.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Super idé og meget pæn og overskuelig side

Og dine AdSense reklamer passer endda godt ind på siderne - super (y)

Fra Nærum
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver aldrig fan af at man blander tekst sammen med billeder, det bliver alt for rodet og uoverskueligt synes jeg. Så personligt ville jeg fjerne baggrunds-babyen på forsiden, eller i hvert fald flytte den, så den ikke flyder sammen med tekstboksene, som ellers er rigtig gode. Derudover så synes jeg ikke helt, at den hvide skrift i den blå menubjælke er passende, da tekstboksene også er meget lyse. Så hvis du erstattede den hvide med en kraftig farve som rød eksempelvis, så ville teksten ikke "forsvinde" så nemt..hvis du forstår hvad jeg mener.

Det er egentlig meget enkelt.

Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes sitet er rigtigt fedt. Kan du tilfældigvis give en reference på, hvem der har lavet clustering på dit Google Map? Jeg har bøvl med at finde nogen til at lave det for mig på et amerikansk site jeg har.

 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)