Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af WebShop.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mahyar

Shopify kan skam også løfte mere avancerede opgaver. Du er velkommen til at skrive til mig, hvis du har brug for lidt kom-igang hjælp. Jeg kan også oprette en gratis trial shop til dig, som ikke udløber efter 30 dage men fungerer til du vælger at aktivere den.

I en anden boldgade, så er LightCMS måske et alternativ til Wix

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 3. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor gå hele vejen over åen efter vand? For de samme penge kan du få en Professionel Webshop hos Dandomain. Og så har fri support på dansk døgnet rundt.

Mvh Christina
www.kreativpartner.dk
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på Magento :-) Det er det bedste system! Men det er også lidt avanceret i forhold til fx shopify

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

http://smkkstudios.com/2011/11/29/magento-vs-shopify-e-commerce-smackdown/

Fra Esrum
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville til at starte med tænke over hvad jeg skulle sælge - der findes intet dummere end at oprette en mega webshop for at kunne sælge fem produkter fra - des simplere og cleanere des bedre, så alle kan finde ud af at køre sit kort igennem uden følelsen af at skulle blive en del af en Giantcorp Inc. Jeg synes at http://børneplakater.dk er et flot bud på en helt simpel og overskuelig online butik af et begrænset sortiment.

Bare så vi lige får en lidt anden vinkel med her (:

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Thorup:

http://smkkstudios.com/2011/11/29/magento-vs-shopify-e-commerce-smackdown/

Nu skal man jo altid forhold sig kildekritisk og denne artikel er nu altså noget farvet. Apropros kildekritik, så har jeg en virksomhed der sælger magento webshops.

Fra artiklen:

"Things like adding new products often require an experienced PHP programmer, making for a more time-consuming process than on Shopify."

At man skal have en udvikler til at tilføje produkter er nu nok nyt for mig og tusindvis af andre Magento shop ejere.

"With Magento Community Edition, direct support does not come with the free download, and plans start at around $3,000/year,"

Muligvis men man kan få dansk telefon og email support fra MagentoHotel.dk / Powerhosting til 1.500 om året inkl. professionel hosting. Så ja skal man have support direkte fra Varien der arbejder sammen med nogen af de største i branchen så koster det lidt. Jeg kan heller ikke forstille mig General Electric der nævnes i artiklen som Shopify kunde kun betaler $29 om måneden for deres SLA (service level agreement).

"So there you have it. Neither is better than the other, they’re just different."

Meget enig i denne udtalelse. Vi kan dog se mange mindre virksomheder her på Amino der bruger Magento så...

"Magento tends to be for medium-to-large businesses who:"

Behøver altså ikke at være rigtigt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg mener de har fået HTML allerede. Jeg skal også have konverteret min hjemmeside, det er ikke fedt at man ikke kan se den originale hjemmeside fra iPhone feks.

Tilmeldt 28. Apr 12
Indlæg ialt: 15
Fra  FortuneIndustries Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg er selv i samme situation, men jeg hælder nok mest til Wannafind - men det kommer jo også an på hvor avanceret du ønsker din shop skal være. 

Men du kan jo altid starte med den mindste og bevæge dig fremad undervejs,for der er jo ingen grund til at du køber den dyre løsning, hvis du kun bruger halvdelen af de features den tilbyder. 

http://www.wannafind.dk/webshop/

Inde hos wannafind tilbyder de også 30 dages gratis demo! Og husk at for at tjene penge, så skal man ofre penge, så de billige 'pakkeløsninger' er ikke altid vejen frem. 

Fra Marbella, Spanien
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 23
Fra  Miracle Spain S.L. Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Du siger shopify virker dyrt for deres store pakke, det lyder som om du har en ide om hvilke funktioner du har behov for, hvis du lister dem her er det noget lettere at hive dig bedre anbefalinger. Det samme ør sig gældende med budget og evt lidt om hvad type produkter du ønsker at sælge (fysisk, download, abbonoment) og sidst men ikke mindst hvilke betalingsmetoder er nødvendige for dig.
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Med undtagelse af en enkelt funktion (rabatkoder), så er det den samme funktionalitet som tilbydes i alle Shopify pakker.

Allerede fra den næstbilligste pakke er alle funktioner med.
Side 2 ud af 3 (22 indlæg)