Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til WordPress, tak.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg arbejder på en hjemmeside ved navnet www.frisuregalleri.dk, men jeg er igang med at oversætte alle engelske ord om til danske.

Når jeg laver et indlæg, så skriver den (hvilken dato, år og hvem skrev indlægget) det hele står bare på engelsk:

Posted on 10. april 2012 by 

Hvor i editor kan jeg ændre det til dansk?

Jeg bruger WP 3.3.1

Hilsen

Sajo

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Dubinovic:

Hej alle!

Jeg arbejder på en hjemmeside ved navnet www.frisuregalleri.dk, men jeg er igang med at oversætte alle engelske ord om til danske.

Når jeg laver et indlæg, så skriver den (hvilken dato, år og hvem skrev indlægget) det hele står bare på engelsk:

Posted on 10. april 2012 by 

Hvor i editor kan jeg ændre det til dansk?

Jeg bruger WP 3.3.1

Hilsen

Sajo

 

Da du installerede wordpress, var det så den danske eller engelske version?

Temaet du benytter er også på dansk. Måske du har en engelsk sprogfil et sted.

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

*og ellers mener jeg filen hedder index-loop eller loop-index, eller også er det loop-page/page-look

Men hæng mig ikke op på det :o)

 

Tilføjet: Så vidt jeg kan se skal du også ind i loop-single

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon Jensen

Tak for det hurtige svar!

Jeg har ikke selv installeret WP, så det kan jeg desværre ikke svarer på. Mit template er Twenty Eleven og beskrevet på engelsk i Editor, så er WP nok den engelske version ville jeg gætte.

Jeg kan heller ikke finde nogen af de anbefalinger du kommer med i editor :S altså loop-page, loop singel osv.

Hilsen

Sajo

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Dubinovic:

Hej Simon Jensen

Tak for det hurtige svar!

Jeg har ikke selv installeret WP, så det kan jeg desværre ikke svarer på. Mit template er Twenty Eleven og beskrevet på engelsk i Editor, så er WP nok den engelske version ville jeg gætte.

Jeg kan heller ikke finde nogen af de anbefalinger du kommer med i editor :S altså loop-page, loop singel osv.

Hilsen

Sajo

Det mig der vrøvler ;) det må du undskylde. Du skal kigge efter dem der hedder content...

content.php og content-single.php tror jeg.

Ellers ved jeg ikke om dette vil kunne gøre det, men du kan geninstallere wordpress på dansk i stedet for, hvis du går under kontrolpanel og updates.

Tilmeldt 21. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første du skal gøre, er helt klart at installere de danske sprogfiler, det får dig et langt stykke af vejen. Du kan se mere om det her:

http://da.wordpress.org/

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)