Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger et godt tilbud på design af logo

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er ved at starte en hjemmeside op, og skal have lavet et logo.

Det skal være et simpelt og professionelt Logo. Hvem vil byde sig ind her?

Nævn venligst pris og gerne referencer.

Mvh, Jacob

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

hvad er dit budget?

Mvh Allan M.

Digital freelance Art Director / grafisk designer af Web og Apps.

Portefølje: www.symbiotic.dk • Skype: allanmarcuslund • Mail: am@symbiotic.dk

Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

 Max 500 kr.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Først et par gode råd:

  • Ikke for mange farver. Et godt logo skal i princippet fungere ligeså godt i sort som med farver. Det har en betydning, hvis du f.eks. på et tidspunkt skal have lavet specialtryk, f.eks. på lightere, kuglepenne mv. Jeg plejer at anbefale 2 - og max 3 farver.
  • Når du vælger leverandør så vælg en, der laver det som vektoriseret. Der er mange, der mener det er fint nok med Photoshop, men det er det altså ikke efter min mening, hvis man bare en smule seriøse intentioner med ens forretning.
    Forskellen er, at med et logo i vektor er, er du fremtidssikret. Dvs. at den kan bruges til ALT. F.eks. hvis du på et tidspunkt også ønsker tryk, banner, kuglepenne etc. etc., så har du vektorfilen.

Dernæst så vil jeg skamløst anbefale mig selv.

Normalt tager jeg kr. 1000,- (ex. moms) for et standardlogo, men Amino´er får 50%.

*Alle de rettelser der skal til for at du bliver HELT tilfreds. Du skal jo forhåbentlig regne med, at skulle kigge på det i mange år, så hellere bruge tiden i første omgang.

* Laves vektoriseret, dvs. det kan bruges til ALT

* Leveres i alle de filformater og størrelser du ønsker

*Sidst, men vel ikke mindst: No cure no pay, hvilket betyder, at skulle jeg mod forventning, ikke kunne levere nogle oplæg, der kan tilfredsstille dig skal du intet betale. Jeg har så brugt nogle timer, men til gengæld har jeg jo så heller ikke været dygtig nok til at fange dine signaler. Så dropper vi det bare, jeg går i skammekrogen og vi er lige gode venner af den grund.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville overveje at tage et kig på fiverr.com hvis jeg var dig.
Du betaler 30 kr. og så har du mulighed for at få forskellige forslag til logoer. Disse forslag kan du så bruge til at kontakte en dansk grafiker, hvis du ønsker rettelser eller en blanding af forskellige af dem. 

 iPhone 6

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Heine:
Jeg ville overveje at tage et kig på fiverr.com hvis jeg var dig.
Du betaler 30 kr. og så har du mulighed for at få forskellige forslag til logoer. Disse forslag kan du så bruge til at kontakte en dansk grafiker, hvis du ønsker rettelser eller en blanding af forskellige af dem. 

Ja. Men vil du have et flot og Unikt logo - vil jeg anbefale dig at få én til at lave det :) 

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Brian

Tak for dine gode input til den inværksætter der søger et nyt logo. Det er altid rart med faglige indslag. Jeg synes også det er super, at du anbefaler dig selv, og jeg kan rigtig godt lide din hjemmeside med de spraglede farver.

Men.

Når jeg ser indlæg som dine, hvor du tilbyder logodesign for 500 kr., så får jeg lyst til at kommentere. Jeg bliver faktisk ærlig talt lidt trist på dine vegne, at du tilbyder logodesign for 500kr. Det stemmer heller ikke rigtig overens med de rigtige gode, rigtige og kompetente ting, som du skriver i starten af dit indlæg, det med at logoet skal være fremtidssikret og så videre. Jeg synes det er trist, at du sådan går på kompromis med din pris for et produkt, hvor det jo ikke som sådan er timeprisen kunden betaler, men snarere den akkumulerede viden du har opnået, ved at arbejde med logo og design igennem længere tid. Og det gør være mere værd end 500kr.

Min kommentar er ment som en kritik til dig, men ikke en ond kritik. Snarere måske stof til eftertanke. Du kan nok godt mærke at jeg synes du skal tage mere for dine ting...

Jeg håber ikke du tager det alt for ilde op.


Hav en super dag.

VH Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nissen:
Jeg håber ikke du tager det alt for ilde op.

 Hvordan skal jeg dog kunne tage det ilde op. Du roser mig og mine kun ½-færdige hjemmesider og giver mig råd. Det er jeg faktisk rigtig rørt over og naturligvis også eftertænksom.

Naturligvis kan man ikke leve af at lave logoer til så lave penge. Men sammenlign det lidt med supermarkederne, der også sælger varer til under indkøbspris for at få nye kunder i butikken.

Ofte oplever nye kunder et nemt, hurtigt og problemfrit samarbejde med mig - så jeg er ofte også den de tænker på, når de ekspanderer og skal have lavet andre ting, såsom hjemmesider, tryksager mv.

Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Tusind tak til alle dem som har budt ind, og i øvrigt også har kommet med gode råd!

Jeg har taget en beslutning nu så vil ikke spilde jeres tid længere:) 

Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Brian, jeg er ved at starte virksomhed og dit tilbud om udarbejdelse af logo lyder rigtig godt. Jeg skal i forbindelse med opstart oså finde en løsning på banner mm, men det vigtigste er at jeg får mit logo på plads til at starte med. Send mig evt en besked og vi evt kan aftale nærmere. Vh Lotte
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)