Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress HJÆLP . CSS

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har denne i min style css: Hvis jeg nu vil have en anden farve på teksten eller baggrunden hvad skal jeg så ændre. og i så fald til hvad ???

body, input, textarea {
    background: url(gfx/background.jpg) repeat;
    font: 16px 'Ropa Sans', sans-serif;
    line-height: 22px;
    color: #757575;
}

Håber på jeres hjælp. Har prøvet at ændre 757575 til andet med det giver ikke nogen ændring

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke vise med et screenshot hvilken tekst-farve du præcis vil have ændret?

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er jo så der hvor jeg ikke kan være med. for jeg ved ikke lige hvordan jeg gør det med screenshot. men det er på www.sikkerhedsteamet.dk teksten er gråtonet på en grålig baggrung. Så ville godt have teksten sort???????

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Flygenring:

Jeg har denne i min style css: Hvis jeg nu vil have en anden farve på teksten eller baggrunden hvad skal jeg så ændre. og i så fald til hvad ???

body, input, textarea {
    background: url(gfx/background.jpg) repeat;
    font: 16px 'Ropa Sans', sans-serif;
    line-height: 22px;
    color: #757575;
}

Håber på jeres hjælp. Har prøvet at ændre 757575 til andet med det giver ikke nogen ændring

Hvis det er "hoved-fonten" så prøv at slette hele 'color: #757575;' linjen og se hvad der sker :D

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 152
Fra  sikkerhedsteamet Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Mølby:
Hvis det er "hoved-fonten" så prøv at slette hele 'color: #757575;' linjen og se hvad der sker :D

Det er alt tekst på alle sider. Ikke overskrifter, men alt tekst som er gråt. ???????

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke hvorfor, du vil ændre det - men det er en anden sag.

Baggrunden der bruger et billede, men hvis du blot vil have en farve, kan du ændre det til...

background: #HEX;

hvor HEX er farvekoden...

Farven på teksten er defineret ud fra det der, og jeg har selv prøvet at ændre farvekoden "i min offline version", hvor det virker...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)