Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreativ feedback søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er multimediedesigner og er ved at være klar til at skulle have en praktikplads.
I den anledning har jeg udarbejdet et portfolio website, og derfor kunne jeg godt tænke mig at få lidt feedback.
Alle kommentarer og bemærkninger er velkomne. 

Portfolio: www.snappingcreative.com

Fik jeg nævnt at jeg søger en praktik plads? :)
Skulle der derfor være nogle, som kunne være interesseret i en multimediedesigner praktikant i perioden omkring August-Oktober,
så er i meget velkomne til at smide jeres kontakt info så jeg kan sende en 'formel' ansøgning.

Note:
Min portfolio er bygget op af html, css og php, uden brug af cmssystem.

Med venlig hilsen
M. Henneberg-Johansen
www.snappingcreative.com 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

syntes faktisk det er en super lækker side du har, og meget mere lækker en masse pro designer sider jeg har set. Der var dog en enkelt ting som fik det hele til at gå 10 skridt tilbage, og det var videoen.

Til at starte med så var den sku bare ikke så god. Tyngdekraften var langt fra realistisk, og der var ikke noget egentlig budskab i den.Desuden syntes jeg bare ikke den passe ind. Lav hellere en ordenlig intro video hvor du kommer omkring hvad der tilbydes, eller hvor dygtig du er.

rygestop dag for dag

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Rent talent :) Ser sgu godt ud! Især dit CV er rigtig godt lavet!

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 30. Aug 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er "skåret af" foroven på min computer så jeg ikke kan set det hele. Er det kun mig, der har det problem??

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes jeg siden den er alt for mørk og dystre efter min mening der kunne godt være mere glæde og live i siden lyse farver der springer frem der simpelthen også oveni vil være lettere at læse teksten især vis du sider i tog eller bus med skiftede lys ,så er det vigtigt man laver en side der har klare farver

især den grå tekst er lidt svære lige at se vis man ikke sider et lyst sted da en grå farve er tæt farve op ad sort farve

vis har cvr nummer ville jeg sætte det på kontakt siden og i fodnoten på siden det skaber meget mere seriøsitet over din side

husk de social logoer på siden google plus facebook med mere dem kunne jeg ikke se på siden så sæt det på siden , så kan man like din side

desuden kan være ide også med adresse info på kontakte siden med bopæl og telefon nummer der er sikkert nogle der kun kontakter webmaster vis de kan kontakte person per telefon og kan se de står frem med hvem de er , det synes jeg skaber mere seriøsitet over en side , så tør jeg mere sætte dem i gang med arbejde , da det hele virker mere troværdigt så

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes dit website er fint og overskueligt, men også en smule mørkt. Der er dog ikke så meget tekst, men mere visuelt, og så synes jeg ikke, det er så generende, at sitet er mørkt. Men hvis du kan lege lidt med nogle lyse farver, vil det blive mere indbydende.

Som portfolio, synes jeg, sitet fungerer fint, da man hurtigt får et overblik over, hvad du kan.

Men hvis du skal bruge sitet til at sælge dig selv, så vil jeg - rent tekstmæssigt - forsøge at overbevise den besøgende om, hvorfor det lige netop er dig, man skal vælge til sit næste projekt.

På forsiden skriver du "Jeg har min styrker...", "Jeg kan som person og webdesigner godt lide...", "Jeg kan godt lide...". Det handler meget om dig - lidt for meget måske. Fokuser hellere på, hvad en virksomhed kan få ud af at vælge dig.

Jeg undrer mig lidt over det logo til din egen side, når man klikker sig ind på logo-undersiden. Måske er det fordi, jeg har samme problem som Louise, at det øverste af siden bliver skåret af? Men jeg kan i hvert fald ikke se figuren over teksten. Jeg får i øvrigt associationer til Georg Jensen elefant-øloplukkeren. Er det meningen? Smile

En anden ting, jeg synes, du mangler for rigtigt at sælge dig selv - et billede. Udseendet er ikke alt, men det hjælper rigtig meget at kunne sætte ansigt på en eventuel kommende medarbejder.

Held og lykke med at finde praktikplads Smile

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Horsens
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, for din fine feedback rygestopdoc.dk
.

Med hensyn til videoen er det et element jeg er igang med at arbejde videre med.
det var et obligatorisk projekt i min uddannelse. Jeg har lagt den op for at vise at jeg kan skabe elementer i 3d, fx hammeren og lyspæren. Selve realismen i videoen er helt korrekt lidt off. :)

Men tak for dit svar. 

Fra Horsens
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael christiansen

Mange tak for dit fine input.
Jeg forstår hvad du mener med den mørke farve og jeg vil forsøge at tænke på en måde at øge kontrasten og stadig holde stilen.

Det er vigtigt at gøre opmærksom på at det ikke er en firma side, men blot en personlig portfolio.
De sociale links skulle meget gerne fremgå af bunden på siden.


Med venlig hilsen

M. Henneberg-Johansen
www.snappingcreative.com 

Fra Horsens
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :


Hej Sisse Hansen

Mange tak for en udførlig feedback.

 

Sisse Hansen:
Fokuser hellere på, hvad en virksomhed kan få ud af at vælge dig.


Ideen er at vise hvad man kan istedet for at fortælle det. Det er så det jeg har forsøgt, men jeg kan godt forsøge at arbejde med de tekster jeg nu engang alligevel har.

Logoet på undersiden "logo" er en udvidet udgave af logoet øverst på siden. Associationerne er ikke meningen, men meget cool.  :)

Billedet er på vej... ;)

Tak

Med venlig hilsen

M. Henneberg-Johansen
Multimediedesigner
www.snappingcreative.com 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)