Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne skifte webhotel, men mit webhotel er gået ned? Hvad gør jeg?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Min hjemmeside Applikationen.dk er nede pga. nedbrud af webhotellets-server - da det ikke er 1. gang i denne måned, så vil jeg naturligvis gerne have skiftet webhotel, gerne til Meebox da jeg har hørt meget godt om det. 
Meebox fortæller mig så at de skal have adgang til min server inde på min Webhotel udbyder så de kan flytte mine data, men man kan naturligvis ikke logge ind da deres server, udfra hvad jeg kan se, er gået ned.

Hvad gør jeg nu, min hjemmeside og alt dens indhold er vel forhåbentligt ikke bare forsvundet?

Find de bedste apps her!

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kontakter dit nuværende webhotel og fortæller at du ikke har FTP adgang til deres server, så vil jeg gå udfra at de gør noget for at du får adgang igen.

Årsagen til du ikke kan få adgang er måske fordi at deres FTP service er gået ned.

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Nitzsch!

Men mit webhotel er gået under jorden og har ikke svaret i lang tid :S 

Find de bedste apps her!

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du heller ikke ringe til dem?

Kan du sende mig dit domain navn så kan jeg lige se om jeg evt kan finde noget?
Du kan bare sende det i en PM.

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups Jeg har jo domain navnet, jeg ser lige om jeg kan finde noget på det.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg undrede mig også over, at deres side (udbyderen) havde været nede de sidste par dage. Udbyderen er ellers en ganske aktiv og vellidt amino'er. Nå - vi må håbe han får styr på sine ting (ps. et hurtigt navneserver lookup afslører resten - det er ikke insider-info jeg sidder og deler ud af :-)).

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt Nitzsch :-)

Nej, jeg kan heller ikke ringe til dem. Det er sørme god service! 

Find de bedste apps her!

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også altid godt kunne lide ham, og han formåede også at yde en rigtig rigtig god service i starten. Men det viste sig hurtigt at blive værre og værre, men det er jo hvad der sker! :-)

Selvfølgelig; et servernedbrud kan ske for selv den bedste, men jeg føler at han er har forpligtigelse til i det mindste bare at sende en mail til sine kunder, og fortælle hvad der sker :-) 

Find de bedste apps her!

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se at din side liger på samme server som udbyderen selv, som hedder web7......dk (94.75.206.50) de sjove er så at deres egen side køre og men din side gør ikke. De betyder at det ikke er serveren som sådan, men mere en konfiguration af den, det kunne evt være deres opsætning af din webside som der er noget med.

Men fra deres side og til din side er der en forskel som også kunne være en mulighed, og det er at de bruger en anden DNS server til deres egen side men ikke til din side. Til din side bruger de en som jeg mener at de selv har lavet, da de skriver inde på DNS serveren webside at den kun bliver bruger brugt til web.....dk. Hvis man så går over og kigger på deres ejen side som virker så kan man se at de bliver gratisdns.dk

Det som jeg ville prøve hvis jeg var dig var da gå ind på gratisdns.dk og oprette dig der inde og få dem til at være DNS for din side. For at gøre dette skal du indtase din domain navn og så IP adressen som er 94.75.206.50.

Håber at det kan hjælpe dig. :)

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nitzsch,

Hold da op! Tak fordi at du gider at undersøge mine muligheder, det er jeg virkelig taknemmelig for. 

Mh.. som jeg ser det så er min udbyders hjemmeside også nede og Web7(94.75.206.50) er envidere også nede.

Jeg har også en anden hjemmeside på Webhotellet, den er også nede.

Men Web7 (94.75.206.50) er oppe for dig?

Find de bedste apps her!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)