Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vandpibe cafe - bevilling?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg overvejer at starte en vandpibecafe, i den forbindelse er jeg stødt på en alkohol bevilling! Skal man have denne, hvis man ikke sælger alkohol, men kun vandpiber?

Der står at man skal være 25 år for at få den, hvad før man hvis man ikke er 25 eller er 23 med en uddanelse? Kan det gøres på andre måder?

Er der andet jeg skal være opmærksom på?

Mange tak!

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Nelo Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag fat på indehaveren af "cafe pipen" i Horsens de er helt nye. De har helt sikkert de svar du søger.

Men start lige med at udregne potentialet for sådan en forretning. Uden alkohol bliver det lidt presset for dig tænker jeg.

Men rigtig god vind

Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde også tænkt mig at udregne hvor meget der skal til før jeg gik i nul!

Cafe piben? Hvor kan man få kontakt til dem henne? :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hahahah :) tak!

Men har lige snakket med politiet vedr. Alkohol bevilling? Man skal være 25år, og have 1 ansat som daglig leder eller andet!!

Danmark er for sygt nogle gange!!!! :((

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Stefan:

Hahahah :) tak!

Men har lige snakket med politiet vedr. Alkohol bevilling? Man skal være 25år, og have 1 ansat som daglig leder eller andet!!

Danmark er for sygt nogle gange!!!! :((


Jeg mener nu at det er meget betryggende at der er lidt krav, før man kan få lov at sælge alkohol. Det er jo nødvendigt at der er en daglig leder der påtager sig ansvaret for bevillingen. Og det er nok ikke helt skidt, at der er sat en aldersgrænse på.

Men hvis du er seriøst omkring projektet og vil åbne en café, så er det vel heller ikke at problem, for du skal vel have ansat en uanset hvad? Hvis du selv er under uddannelse, kan du jo ikke stå der altid. Og den du ansætter, kan jo så passende være over 25 år og fungere som daglig leder - og du selv er så blot ejeren af stedet.

Det er fint at vi i Danmark har nogle spilleregler.

Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Men er det nok at der er en der er ansat som er over 25? Jeg mener at han skal være ejer/direktør/ eller i bestyrelsen!

...

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
I Sverige ska man være 20 år for at få en bevilling
Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Den person du ansætter som er over 25 for at få bevillingen, skal være ansat som "underdirektør" eller anden fancy titel, kender 2 unge på 20 der ejer en bodega i Silkeborg sammen, og de har også bare ansat folk over 25 som så har fået fine titler, for at få bevillingen, men de laver ikke det som en af den titel normalt skal, de står kun i baren og rydder op.

Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, men skal personen der er 25 med bevillingen være i butikken fysisk hele tiden? Og hva nu hvis personen siger op?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)