Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde på et navn?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle der kan svare mig på hvad der er galt med mine svar i denne tråd, siden jeg har fået 1 stjerne til de tre svar jeg har lavet?

Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:
Nogle der kan svare mig på hvad der er galt med mine svar i denne tråd, siden jeg har fået 1 stjerne til de tre svar jeg har lavet?

Jeg har ikke givet nogen stjerner på nogen svar i denne debat, jeg er glad for dine svar, og det er noget jeg kunne bruge til noget.

Vi har dog endnu ikke fundet på noget navn, og syntes FreshSophie var god i starten, men da jeg ikke kan placere Fresh nogen steder i det hele virkede det lidt mærkeligt.

Navnet som vi skal bruge skal kunne sættes på tøjet, lige som G-Star osv, altså vores eget brand.

Vi tænker og tænker så det knager, men vi vil helst have et navn som ikke har nogen betydning for det vores forretnings skal handle om, altså lige som "Apple" ikke har noget med computere i sig selv og gøre :)

Men dine svar er var gode nok, og takker mange gange for dem.
Selvom vi ikke kan finde på et ordenligt navn :) 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jonas:

Nogle der kan svare mig på hvad der er galt med mine svar i denne tråd, siden jeg har fået 1 stjerne til de tre svar jeg har lavet?



Der var en der syntes han skulle hævne sig og han har nu en uges pause fra at give stjerner.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godt, Martin!

Vi havde Soulaimas blog her forleden om, hvad man måtte sige til hinanden. Her er et godt eksempel på det, jeg mener om, at du ind i mellem jokker i det, til andre tider tager aktion, handler og fremlægger en sag uden dikkedarer.

Nogen har hævnet sig, og så sørger Thorborg for kontant afregning! Det er noget, vi alle kan respektere!

Godt, Martin!

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Spootnick:

Idéen med butikken er at sælges baby tøj, størrelsen 0 måneder til 18 måneder, og ud i fremtiden selv designe tøjet, og begynde og designe ventetøj til gravide kvinder.

I den anledning mangler mig og min kæreste et navn til shoppen.

Hej Gitte,

Jeg er ikke selv i besiddelse af børn, så det kan være at jeg rammer noget der findes i forvejen, eller er helt hen i vejret!

Men en mulighed jeg kunne komme på er:

Outside Inside Clothing

Fordi I designer til moderen (den gravide) - Outside - og til barnet der snart bliver født (er inde i moderen) - Inside. 

Det ligger måske bedre i munden at bytte om på dem?

Med venlig hilsen

Tommy

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Spootnick, jeg ville til at foreslå dig at lege med ordene Henrik og Gitte, og jeg kan se, at bluebull allerede har været der.

Det er oplagt at bruge jeres navne, fordi

1. I kan lave akronym (ord sammensatte af forkortelser)

2. Der er ingen æ, ø eller å eller andre besværlige karakterer

3. Det er kort og kan udtales på mange sprog (okay, det kan blive bøvlet på fransk og engelsk med bestemte kombinationer)

Githen

Hitgen

Gittik

Githik

Henrigit

Ritterik

Hitte og/eller Genrik

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første skud fra min krøllede hjerne er: Clothes-up, som vil betyde noget i retningen af "tøj helt tæt på".
Der er ikke noget, som er tættere på os forældre end vores børn - rent følelsesmæsigt.
Og der eri ikke noget, der er tættere på vores børn end deres tøj.

Problemet med navnet er, at I kommer til at skulle stave det for folk, hver gang i skal have nogen til at skrive en mail til jer.

Jeg fik lige en anden idé, men der er så god, at den ikke skal offentliggøres her - dk-domænet er ledigt, og det er et generisk ord, der ikke er til at stave forkert.

Du får lige en PM.

Hans

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Der var en der syntes han skulle hævne sig og han har nu en uges pause fra at give stjerner.

De bedste hilsner

Martin

Ved ikke lige hvem det er jeg har trådt over tærene herinde, men glad for at der bliver handlet!

Tak for det!

Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er mine forslag. Held og lykke med butikken.

www.hvorfor-vente.dk

www.imens-du-venter.dk

www.baby-trevl.dk

www.str-0-18.dk

www.riktig-baby.dk (Leg med jeres navne - måske bare www.riktig.dk)

www.sidsteskrig.dk

www.sidstenyeskrig.dk

www.smukkerebaby.dk

www.babystil.dk

Mvh Allan M.

Digital freelance Art Director / grafisk designer af Web og Apps.

Portefølje: www.symbiotic.dk • Skype: allanmarcuslund • Mail: am@symbiotic.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Symbiotic.dk:

www.sidsteskrig.dk

Rigtig sjov.

Hans

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)