Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AAA-rating, kan vi bruge det til noget??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aulum
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

God morgen Allesammen.

I Fredags blev vi ringet fra soliditet.dk, som fortalte at vi havde en AAA-rating. Er der nogen der kan fortælle mig, om det er noget godt for vores virksomhed, og i så fald hvordan bruger vi det bedst muligt.

Vil gerne høre fra folk med både evt. positvie og negative holdninger til Soliditet´s A AA AAA-rating.

Mvh Anders Dam 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver ikke ret meget for sådan noget. Der er så mange måder at pynte et regnskab hvis man vil det. Det er lidt det samme som dem som går og skilter med at være CEO & Founder i en enmands biks :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte obligationer i en bank med den rating.
Den gik konkurs 30 dage senere (Lehman Brothers).
Så jeg lukker op og skider i den slags...

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

De firmaer der har en AAA rating vil gerne gøre det til en stor ting, men som thorborg allerede siger så havde flere af de største banker i verden som gik konkurs også en AAA. Oftest kan dem der giver denne AAA rating have en fordel i at give den, og det giver selvsagt nogen problemer.

rygestop dag for dag

Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit kendskab til et kreditoplysning bureau er at de kan finde på at give en enkeltmandsvirksomhed en ikke kreditværdi rating, uden kendskab til virksomhedens økonomi. Så tillader mig at tro, at der også kan ske fejl i den anden ende af rating skalaen.

Fra Aulum
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, den ellers flinke dame der ringede og overbragte "nyheden" ville da også gerne lige sælge lidt i forbindelse med denne rating :)

 

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)